Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Lvl - Przedmioty
#1
Napisano 14.11.2010 12:00
Gracz powyżej 101 lvla ma tylko 25 % na zdobycie jakiegoś przedmiotu.
Natomiast poniżej 101 lvla gracze mają całe 100 % na zdobycie go
Jak się da chciał bym od razu wiedzieć jak
#2
Napisano 14.11.2010 15:09
#3
Napisano 14.11.2010 23:16
np.
case 2:
{
if(player_lvl[id] > 101 && random_num(1,4) == 1){
player_item_name[id] = "Silver Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(3,6)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
else award_item(id,0)
}
#4
Napisano 14.11.2010 23:46
znajdź
award_item(kid,0)
i zamień na
if(player_lvl[kid] > 101) {
if(random(4) == 1)
award_item(kid,0)
}
else
award_item(kid,0)
Chyba powinno działać.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 15.11.2010 16:05
Bo raczej tego szybko nie sprawdzę ...
+ dla dwóch Panów za starania
#6
Napisano 15.11.2010 16:43
Raczej na pewno ;] Czyli powinno działać, bo sam stosuje podobny sposób, ale na zmniejszenie szansy wylosowania itemu dla każdego, tutaj dodany jest jeszcze tylko if z lvl. A co do bardziej doświadczonych to nie wydaje mi się, że od razu, np. Miczu tutaj się wypowie...Chyba ? Czy może się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony ?
Bo raczej tego szybko nie sprawdzę ...
+ dla dwóch Panów za starania
Użytkownik sebul edytował ten post 15.11.2010 16:48
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 15.11.2010 17:11
Ja bym wolal poukladac sobie itemy wg mocy/sily
i powiedzmy gdy mam tak jak u siebie 100 itemow to ukladam, ze pierwsze 40 itemow jest slabe a od 40 w gore 60 mocnych.
Wiec w funkcji losowanka zrobilbym drugie losowanie
public award_item(id, itemnum) { if (player_item_id[id] != 0) return PLUGIN_HANDLED set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5) new rannum = random_num(1,100) if (player_lvl[id]>100) { new podwojne_losowanko = random_num(1,4) if (rannum>40 && podwojne_losowanko!=1) award_item(id,0)}
dodane linie robia drugie losowanie i w przypadku gdy wylosowany item ma wiekszy numer niz 40, sprawdzany jest wynik drugiego losowania
(szansa 1/4), Jesli wypadnie 1 to gracz dostaje swoj itemek, jesli inna liczba, to losowanie jest ponawiane.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 15.11.2010 19:20
#8
Napisano 15.11.2010 18:36
Oczywiście chodzi Ci o ten pierwszy sposób, co jest w temacie?W ten sposob ta linijke trzebaby wklepywac do kazdego itemu z osobna, duzo kodu jak dla mnie
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 15.11.2010 19:12
Oczywiście chodzi Ci o ten pierwszy sposób, co jest w temacie?W ten sposob ta linijke trzebaby wklepywac do kazdego itemu z osobna, duzo kodu jak dla mnie
if(player_lvl[kid] > 101) { if(random(4) == 1) award_item(kid,0) } else award_item(kid,0)to chyba przeciez tez chciales dopisywac do kazdego itemu, jesli to chciales dac na gorze, przed losowaniem itemow to nawet nie ma sensu tego tak robic, bo w kazdym przypadku czy funkcja bedzie poprawna, czy nie to rezultat jest ten sam(award_item(kid,0).
Ja swoj kod tez zle napisalem bo nie dalem warunku na level gracza, zaraz edytuje.
#10
Napisano 15.11.2010 23:06
jesli to chciales dac na gorze, przed losowaniem itemow
To się edytuje tylko w jednym miejscu... poszukaj sobie w kodzie samoznajdź - nie dopisz...
award_item(kid,0)
award_item(kid,0)
i chyba już będziesz wiedział ;] A losowanie jest jak najbardziej poprawne, co prawda nie jestem tego w 100% pewny, bo nie sprawdzane, ale teoretycznie powinno działać.
Użytkownik sebul edytował ten post 15.11.2010 23:50
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 15.11.2010 23:26
if(player_lvl[kid] > 101) {
if(random(4) == 1)
award_item(kid,0)
}
else
award_item(kid,0)
ty wiesz co napisałeś ?
W tłumaczeniu na polski:
jeżeli lvl zabójcy jest większy niż 101 to losuje item a jeżeli nie to losuje item
widzisz w tym jakiś sens ?
Ziutek,
pomysl może i dobry ale to co podałeś to będzie 75% a nie 25
#12
Napisano 15.11.2010 23:27
Autorowi pytania chodzilo o to, aby szansa na wylosowanie dobrego itemu powyzej 100 levelu byla jak 1/4, co jak dla mnie oznacza ze pozostale 3/4 to wypadki gdy dostanie jakis item z tych slabszych.
#13
Napisano 15.11.2010 23:30
Właśnie nie... Podałeś chyba w tłumaczeniu na ruski (albo niemiecki, nie wiem), bo w tłumaczeniu na polski to będzie: jeśli gracz ma powyżej 101 lvl to ma 1/4 szansy (25%) na wylosowanie itemu, a jeśli ma poniżej to ma 100% szansy na item i o to chodziło autorowi tematu... Czyli najlepiej nic już nie pisz.ty wiesz co napisałeś ?
W tłumaczeniu na polski:
jeżeli lvl zabójcy jest większy niż 101 to losuje item a jeżeli nie to losuje item
widzisz w tym jakiś sens ?
Ziutek,
pomysl może i dobry ale to co podałeś to będzie 75% a nie 25
A zobacz co napisał autor tematu...Jak to zrobisz w taki sposob w tym miejscu gdzie podajesz to gracz ktory ma ponizej 100 levelu zawsze dostanie jakis item a gracz powyzej 100 levelu ma 1/4 na wylosowanie jakiegokolwiek itemu (z calej puli itemow) a 3/4 szans ze nie dostanie zadnego itemu w ogole.
Autorowi pytania chodzilo o to, aby szansa na wylosowanie dobrego itemu powyzej 100 levelu byla jak 1/4, co jak dla mnie oznacza ze pozostale 3/4 to wypadki gdy dostanie jakis item z tych slabszych.
Dobra ja się już tu w tym temacie chyba nie wypowiadam, bo ktoś chyba ma problemy z czytaniem.Gracz powyżej 101 lvla ma tylko 25 % na zdobycie jakiegoś przedmiotu.
Natomiast poniżej 101 lvla gracze mają całe 100 % na zdobycie go
Na koniec podam może pomocny link do mojego tematu z podobnym pytaniem Zmniejszenie szansy dostania itemu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik sebul edytował ten post 15.11.2010 23:47
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#14
Napisano 16.11.2010 16:59
#15
Napisano 16.11.2010 17:04
#16
Napisano 18.11.2010 20:14
#17
Napisano 18.11.2010 20:26
if(player_lvl[id] > 101 && random(4) != 1)
return PLUGIN_HANDLED
else
award_item(id,0)
Ale nie wiem czy to w ogóle ma szanse zadziałać... w kazdym razie sprawdzić nie zaszkodzi.
Użytkownik sebul edytował ten post 18.11.2010 20:29
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#18
Napisano 19.11.2010 14:12
#19
Napisano 19.11.2010 22:46
new rannum = random_num(1,100)
na
new rannum = random_num(1,100) if(random(3)!=1) rannum = random_num(1,100)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#20
Napisano 19.11.2010 22:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych