Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2010 18:08

Witjacie, potrzebuje przykladu pluginu ktory po wpisaniu na say /drop usunie ammo z tej broni(czyli jak ktos ja podniesie to bedzie pusta) i wyrzuci ja.

Dodano 15 listopad 2010 - 06:53:
Ktos wie?

Dodano 17 listopad 2010 - 23:40:
Up
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.11.2010 23:53

sprawdz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /drop","drop")
}

public drop(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
	if(ent){
		cs_set_weapon_ammo(ent, 0);
		client_cmd(id,"drop");
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
	new strtype[11] = "classname", ent = index
	switch (jghgtype) 
	{
		case 1: strtype = "target"
		case 2: strtype = "targetname"
	}
	
	while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {}
	
	return ent
}


stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) {
	new weap = wid, clip, ammo
	if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo)))
		return 0
	
	new class[32]
	get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1)
	
	return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych