Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2010 15:28

Moce klas postaci:
1.Jak zrobić,aby paladyn zamiast 5 Long Jump na rundę,mógł robić longjump co 5 sekund bez żadnego limitu?
2.Jak zrobić aby mag zamiast ładowania fireballi na nożu,mógł robić za pomocą naciśnięcia "E" niezależnie od broni co 10 sekund?
3.Jak wzmocnić LongJump u paladyna,aby jak skaczesz za pomocą LG,to żeby skakać dalej,wyżej?
4.Jak zrobić dla danej klasy zakaz kupowania i podnoszenia broni?

Przedmioty:
1. Jak zrobić,aby item "3 niewidzialne miny tzw. Techies scepter" zadawał nie za 1 mine 50 hp,lecz 100 hp?
2. Jak wzmocnić skok za pomocą kucnięcia w itemie(Magic booster) a dla ninjy będzie działał dopiero jak będzie na ziemii,bo jest bug z tym itemem,że jak jesteś ninja i masz ten item to możesz sobie latać bez przerwy
3. Jak zrobić item który ci daje dodatkowe X HP na start,bądź redukuje X HP na start
4. Jak zrobić item który daje HP za zabicie?
5. Jak zrobić item który regeneruje X HP co 1 sekunde?
6. Jak zrobić granat mrożący,taki co jest w ZombieMod?
7. Jak zrobić przedmiot,który zwiększa grawitację?

Użytkownik Master'eX edytował ten post 13.11.2010 15:36


#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 13.11.2010 16:37

Przedmioty:
3.
case XX:
		{
			player_item_name[id] = "XXX"
			player_item_id[id] = 85
			add_item_bonus1(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoje Hp Wynosi ZZ",player_item_name[id])
		}

Na koniec .sma diblo

public add_item_bonus1(id)
{
	set_user_health(id,ZZ)
}

XXX --> Nazwa itemku
ZZ -->ilosc hp

4.
case XX:
		{
			player_item_name[id] = "XXX"
			player_item_id[id] = 85
			add_item_bonus(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za kazdego przeciwnika zabitego przeciwnika +YYhp",player_item_name[id],player_b_vampire[id])
		}

na sam koniec .sma diablo

public add_item_bonus(id)
{ 
	change_health(id,YY,0,"")
}

XXX --> nazwa itemku
YY --> ilosc hp po zabiciu

7.
case XX:
{
player_item_name[id] = "Twoja Nazwa Itemku"
player_item_id[id] = rannum
set_user_gravity(id, 0.ZZ)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostales Bonus do Gravitacji",player_item_name[id])
}

ZZ --> wartosc procentowa gravitacji czyli no 0.22 to masz 22 procent z 800

Nie jestem pewien czy to dziala bo nietestowalem.
Jak cos nie bedzie dzialac napisz postaram sie pomoc/naprawic

Użytkownik xdx551 edytował ten post 13.11.2010 16:53

  • +
  • -
  • 3

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2010 17:45

masz + potem przetestuje

jakbyś mógł to podaj resztę:)

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 13.11.2010 18:39

co do klas to nie wiem ale postaram sie dodac do itemku cos
  • +
  • -
  • 0

#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2010 19:24

napiszesz resztę?

#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 14.11.2010 10:04

6. Mrożące itemy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2
  • +
  • -
  • 2

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.11.2010 11:12

1.
Przedmioty
if(equal(szClassName, "Mine") && equal(szClassNameOther, "player"))
		{
			new owner = pev(ptd,pev_owner)
			//Touch
			if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
			{
				new Float:origin[3]
				pev(ptd,pev_origin,origin)
				Explode_Origin(owner,origin,x+player_intelligence[owner],150)
				remove_entity(ptd)
			}
		}
x - ilość obrażeń dasz np. 5 to przy zero inteligencji bd. 5 przy 200 int. 205 itd. zasięg 150.
  • +
  • -
  • 1

#8 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2010 12:01

wielkie dzięki,ale doradzcie mi z mocami klas,bo to jest dla mnie najważniejsze

A jak zmienić obrażenia orbów,te itemy,które wybuchasz po śmierci?

xdxd551

ale chodzi mi o ten granat z zombiemod z tym samym efektem,skryptem,modelem itd.

Użytkownik Master'eX edytował ten post 14.11.2010 12:25


#9 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 14.11.2010 12:43

public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{

new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)


for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue	

new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
}
}
}
}

na


public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{

new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)


for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue	

new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = XX-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
}
}
}
}

XX --> ilosc damage w ktore zadaje (to jest player_b_explode)


Użytkownik xdx551 edytował ten post 14.11.2010 12:45

  • +
  • -
  • 1

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.11.2010 16:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: ciągłe odświeżanie i ogromna ilość pytań jak na jeden temat

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych