Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Coś nie tak z HP COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 13.11.2010 15:10

Witam, mam problem.
Dodałem nowe klasy w COD modzie. Wszystko działa żadnych błędów przy kompilacji, ale niektórym klasą nie daje hp, albo daje HP takie jakie ma mieć inna klasa.

Tak, mam zrobione, co może być źle?

enum { NONE = 0, klasa1, klasa2, klasa3, klasa4, klasa5, klasa6, klasa7, klasa8, klasa9, klasa10, klasa11, klasa12, klasa13, klasa14, klasa15, klasa16, klasa17, Rebeliant18, klasa19, klasa20, klasa21, klasa22};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 100, 120, 100, 120, 110, 105, 115, 110, 100, 110, 115, 80, 110, 100, 115, 120, 110, 110, 110, 130, 130, 130};
new const Float:szybkosc_klasy[] = { 0.0, 1.0, 1.5, 1.0, 1.5, 1.0, 1.1, 1.2, 1.1, 1.2, 1.0, 0.8, 1.2, 1.5, 1.0, 1.1, 1.0, 1.5, 1.0, 1.8, 1.5, 1.3};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 120, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 100, 150, 120, 130};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa", 
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
	"klasa",
        "klasa",
	"klasa"
};

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych