Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nadpisywanie istniejących komend i amxmodmenu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snejk47

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 12.11.2010 21:07

Witam, jak wiadomo istnieje w podstawowym amxxie plugin z komendą amx_ban, co się stanie jeżeli zrobię swój z taką samą komendą? AMXX/serwer nie będzie się crashował? Czy zrobi to różnicę gdy swój plugin dam wyżej lub niżej tego podstawowego?
Jak można nadpisać funkcje w menu (chodzi o bany), tak aby po wybraniu czasu i gracza wyskoczyło jeszcze, aby podać powód (like amxbans).

Pozdrawiam.

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.11.2010 01:01

Edytuj menufront.sma
  • +
  • -
  • 1

#3 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 13.11.2010 01:20

A co z register_clcmd? Spsuje się coś?

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.11.2010 01:39

Co do pierwszej sprawy to myślę że uruchomi komendę z pluginu wyżej w plugins.ini
Co do drugiej to zrobić jakiś osobny plugin i edytować komende w menufront.sma
  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.11.2010 13:59

bedzie tak wykonaja sie obie funkcje pod warunkiem ze plugin ktory jest wyzej w plugins.ini nie zwraca PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 13.11.2010 15:19

@up, dzięki za informację ;)

W takim razie jak działały amxbansy? Miały przepisane wszystkie te funkcje z podstawowego (slap, slay itd.) + swoją amx_ban extend, czy wykorzystywały PLUGIN_HANDLED? Co było by lepszym wyborem?

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.11.2010 21:09

amxbansy działały na zasadzie "PLUGIN_HANDLED" (myślisz że dlaczego kazali ci go dopisywać na samym początku ?)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych