Statystykę dodałem wzorując się na tej:
player_agility.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.11.2010 16:57
player_agility.
Napisano 12.11.2010 17:53
Napisano 12.11.2010 17:56
Tak proszę o to poradnik.Napiszesz Poradnik jak to Zrobic?
proszę!!
Statystykę dodałem wzorując się na tej:
player_agility
Tak proszę o to poradnik.Napiszesz Poradnik jak to Zrobic?
proszę!!
Statystykę dodałem wzorując się na tej:
player_agility
Napisano 12.11.2010 18:03
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : error 017: undefined symbol "player_gravity" aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : warning 215: expression has no effect aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : warning 215: expression has no effect aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : error 001: expected token: ";", but found ")" aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : error 029: invalid expression, assumed zero aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sma(3339) : fatal error 107: too many error messages on one line
Napisano 12.11.2010 18:48
Napisano 12.11.2010 18:50
Napisano 12.11.2010 22:32
Napisano 13.11.2010 10:02
Użytkownik Magnetix edytował ten post 13.11.2010 14:43
Napisano 13.11.2010 22:47
Napisano 14.11.2010 16:11
public showskills(id) { new Skillsinfo[768] format(Skillsinfo,767,"Masz %i sily - to daje tobie %i zycia<br><br>Masz %i zwinnosci - to daje tobie szybsze bieganie o %i punkow i redukuje sile atakow magia %i%%<br><br>Masz %i zrecznosci - Redukuje obrazenia z normalnych atkow %0.0f%%<br><br>Masz %i inteligencji - to daje im wieksza moc przedmiotom ktorych da sie uzyc<br>", player_strength[id], player_strength[id]*2, player_dextery[id], floatround(player_dextery[id]*1.1), player_dextery[id]*1, player_agility[id], player_damreduction[id]*100, player_intelligence[id])
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych