Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

get_user_team -1?:O


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 02:26

Witam. Mam problem na temat konstrukcji get_user_team

public sprawdz_team(gracz){
	
	new team;
	team = get_user_team(gracz)
	
	client_print(gracz, print_chat, "Sprawdzanie teamu.")
	
	log_amx("Zwroc wartosc %d ",team)
	
	switch(team)

Dalsza część kodu w powyższym przypadku jest nie potrzebna... Bo jeżeli od razu po sprawdzeniu team-u na samym starcie jest -1....

Oczywiście po wywołaniu funkcji w konsoli wypisuje mi ,że zwrócona wartość wynosi -1. Natomiast client_print defakto printuje bo pokazuje się na czacie "Sprawdzanie teamu."

Wywołanie:
public client_connect(id){
	new gracz = id;
	set_task(10.0, "sprawdz_team");
}

I teraz jeszcze jedno pytanie jak wywołać tą funkcje przy starcie rundy DLA wszystkich graczy na serwie oprócz speców ?:)

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 12.11.2010 02:38

wyślij sma :o

co do prócz spectów to

if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED) continue;


#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 12.11.2010 10:37

ale popełniłeś błąd

public client_connect(id)
{
new gracz = id;
set_task(10.0, "sprawdz_team");
}


Powinno być
public client_connect(id)
{
	set_task(10.0, "sprawdz_team", id);
}

Hardziu ty też masz błąd
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED) continue;
tylko
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
Po za tym on nie ma żadnej pętli
  • +
  • -
  • 1

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 11:07

Dziękować knopersik :)

Pozdrawiam.

// A jak wykonać ten kod na początku rundy? Każdej?

2. Jak zrobić żeby bez modułu oprehou(czy coś w ten deseń :D) runda trwała do końca...

Usunąłem wszystkie bs-y itd. Mianowicie:

"func_bomb_target",
"info_bomb_target",
"hostage_entity",
"monster_scientist",
"func_hostage_rescue",
"info_hostage_rescue",
"info_vip_start",
"func_vip_safetyzone",
"func_escapezone"

Ale Gdy na serwie jest jeden gracz i wpisze on kill to jest "Round Draw" i rundka się kończy. Tak samo gdy jest 2 graczy jeden w terro drugi w ct i jeden drugiego zabije też niestety się kończy. Lecz gdy gracze żyją runda trwa do końca...

Pozdrawiam.

Użytkownik dram edytował ten post 12.11.2010 11:10

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 12:10

hmm fake boty stworzyć ?
  • +
  • -
  • 0

#6 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 12:41

W teorii a w praktyce?:)
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 12:50

Fake Team Bot v1.1 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 12:50

tylko musisz sie liczyc z utrata 2 slotow na serverze
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 16:15

No a innych sposobów nie ma? Tak jak jest zrobione np. na DeathMatch-u lub CTF?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 19:30

a w czym ci przeszkadza Orpheu :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 20:57

Bo orpheu to nałatwiejsza droga, a ja jestem Ciekawy bo nie wiem jak ONI zrobili w CTF MODZIE lub DeathMath Modzie, tam runda jest nieskończona i bez ORPHEU

Tak więc? R3X Oświeć nas :>
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 21:02

yy R3X'a tu chyba nie bylo :D a najlatwiejsze drogi sa po to zeby nimi chodzic a nie po to zeby zapi***alac krzakami

btw nie mozesz poprostu popatrzyc w kod DM zeby sie tego dowiedziec :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.11.2010 21:49

Droga dzięki Orpheu to nie najłatwiejsza droga ale najbardziej efektywna.
Zawsze można też zrobić to bez orpheu tylko z memoryhack i spatchować pamięć tak, żeby ustawił w odpowiednim adresie dummy :)
Lub najmniej efektywniej, usuwać cele mapy przy użyciu fakemeta / engine.

PS. Zawsze możesz przejrzeć kod wyżej wymienionych modów, polecam też Zombie Plague 4.3.
  • +
  • -
  • 0

#14 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 12.11.2010 21:55

No kod CTF I DEATHMATH przeglądałem i nie widzę tam jasno napisanej funkcji która ustawia runde na nieskończoność;O Bo np w ctf runda trwa 20 minut a ja maksymalnie mogę ustawić na 9 minut rundę;/
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#15 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 22:10

Ortega czyli wg ciebie latwiej napisac sobie plugin nzi wgrac orpheu i gotowy plugin :?:

w csdm jest modul i pewnie on odpowiada za nie konczaca sie runde
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#16 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.11.2010 22:23

@up Nie dokładnie to miałem na myśli, a wady używania orpheu( wszystkie wymienię jak dokończymy moda ^^ ).
Zawsze i wszędzie Orpheu z nami mocą będzie x) | ale już bez niepotrzebnego spamu |
  • +
  • -
  • 0

#17 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 13.11.2010 00:49

ale popełniłeś błąd

public client_connect(id)
{
new gracz = id;
set_task(10.0, "sprawdz_team");
}


Powinno być
public client_connect(id)
{
	set_task(10.0, "sprawdz_team", id);
}

Hardziu ty też masz błąd
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED) continue;
tylko
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
Po za tym on nie ma żadnej pętli


:P a mi to jakoś normalnie działa xD

Użytkownik hardbot edytował ten post 13.11.2010 00:50


#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.11.2010 00:57

drugi warunek zawsze będzie spełniony
  • +
  • -
  • 0

#19 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.11.2010 09:10

chyba nie spełniony bo UNSSIGNED == 0 :P
  • +
  • -
  • 0

#20 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.11.2010 10:19

Patrząc na istotę logiczną:

natywa{ jej return jest ważny dla pozostałej spójności wyrażenia logicznego } , definicja{ wartość 3 , definicja{ wartość 0 },
więc powinno być:
if( ( [ TEAM_NUM ] == 3 )
tutaj true będzie <=>, natyw da return 3, wtedy całe wyrażenie logiczne będzie prawdziwe i warunek wykona się.
Jednak my potrzebujemy sprawdzić, jeszcze drugi warunek, żeby nie zabierać tyle kodu ale musi być to alternatywa, a nie koniunkcja,
więc:
if( ( [ TEAM_NUM ] == 3 ) || ( [ TEAM_NUM ] == 0 ) )
tutaj w pierwszej części zdania logicznego będzie [ 1( true ), dla 3 ] LUB [ 1( true ), dla 0 ] dla drugiej.

Apropos tego warunku:
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED)
[ TEAM_NUM ] wtedy i tylko wtedy gdy, return natywu da 3 LUB 0.
To chciałeś uzyskać ale błędny jest zapis.

Myślę, ze rozwiałem zaistniałe wątpliwości ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych