Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak pobrać koordy ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 11.11.2010 22:56

Tak jak w nazwie, proszę o pomoc. Chodzi o origin czy cos

Użytkownik fuuuu ! edytował ten post 11.11.2010 23:01

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2010 23:06

fakemeta:
new Float:origins[3];
pev(id,pev_origin,origins)

amxmodx:
new origin[3];
get_user_origin(id, origin);

engine:
new Float: ori[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,ori)
  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 11.11.2010 23:34

I rozumiem że te wszystkie "pobierania" tych współżędnych są tą pozycje wskazywane przez celownik?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2010 23:37

nie
pozycje wskazyną przez gracza pobierasz tak
new origin[3];
get_user_origin(id, origin,3);
  • +
  • -
  • 1

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.11.2010 23:39

I rozumiem że te wszystkie "pobierania" tych współżędnych są tą pozycje wskazywane przez celownik?

A w którym miejscu napisałeś, że chodzi ci o celownik a nie o gracza ? :angry:
  • +
  • -
  • 1

#6 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 11.11.2010 23:40

a ktory z koordow bedzie najlepszy do wskazania obszaru w okół gracza?
  • +
  • -
  • 0

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 12.11.2010 10:27


new Float:Origin[3], Float:vOrigin[3], Float:Distance;
get_user_origin(id, vOrigin);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
if(!is_user_alive(i))
continue;

get_user_origin(i, vOrigin);
Distance = vector_distance(Origin, vOrigin);

if(Distance <= 500)
{
//Jest w polu razenia gracz o id == i
}
}

if(Distance <= 500)
500 - to jest obszar (np: Bomba ma obszar wybuchu 1000)
  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 12:00

troszkę to skrócić :D
new Float:Origin[3], Float:vOrigin[3]
get_user_origin(id, vOrigin);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
        if(!is_user_alive(i))
                continue;
        
        get_user_origin(i, vOrigin);
        
        if(vector_distance(Origin, vOrigin) <= 500)
        {
                //Jest w polu razenia gracz o id == i 
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#9 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 12.11.2010 12:08

" //Jest w polu razenia gracz o id == i "
a to o co chodzi ? :D
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 12:43

troszkę to skrócić :D

new Float:Origin[3], Float:vOrigin[3]
get_user_origin(id, vOrigin);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
        if(!is_user_alive(i))
                continue;
        
        get_user_origin(i, vOrigin);
        
        if(vector_distance(Origin, vOrigin) <= 500)
        {
                //Jest w polu razenia gracz o id == i 
        }
}



troche zoptymalizowac :D
public Explode(ent){
	
        new Float:forigin[3],xorigin[3];
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,xorigin)
		
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(0,"player",700.0,entlist,512,forigin)
	
	new owner=pev(ent,pev_owner)
	new Float:damage=150.0
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid=entlist[i]
		
		if(get_user_team(pid)==get_user_team(owner)) continue
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, owner, owner, damage, DMG_GENERIC);
	}
}

zada 150 dmg wszystkim wokoło danego bytu moze to byc tez gracz :D odleglosc to 700 unitow
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 13:00

troszke zabezpieczyć :D

public Explode(ent){
	
         new Float:forigin[3],xorigin[3];
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,xorigin)
		
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(0,"player",700.0,entlist,512,forigin)
	
	new owner=pev(ent,pev_owner)
	const Float:damage=150.0
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid=entlist[i]
		
		if(!is_user_alive(pid) || get_user_team(pid)==get_user_team(owner)) continue
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, owner, owner,damage, DMG_GENERIC);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#12 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 12.11.2010 13:07

troszke zabezpieczyć :D


public Explode(ent){
	
         new Float:forigin[3],xorigin[3];
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,xorigin)
		
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(0,"player",700.0,entlist,512,forigin)
	
	new owner=pev(ent,pev_owner)
	const Float:damage=150.0
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid=entlist[i]
		
		if(!is_user_alive(pid) || get_user_team(pid)==get_user_team(owner)) continue
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, owner, owner,damage, DMG_GENERIC);
	}
}


Ja bardziej bym chciał wpakować swoją funkcję do tego :D

Dodano 12 listopad 2010 - 16:06:
@ więc gdzie mam dać tą funkcję ?
  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 19:29

zamien execute_Ham na co chcesz :D

// Dark po co sprawdzac czy gosc jest zywy skoro zostali pobrani zywi gracze wokolo i kod zostal wykonany prawie natychmiast po pobraniu :?: przeciez dosc trudno bedzie zginac w tak krotkim czasie
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 12.11.2010 19:44

a musze np coś do tego kodu dawać ? tylko np. dać że wokół mnie będą takie pierścienie (funkcja od pierścieni) i usunąć oczywiście to branie hp. ??

Dodano 12 listopad 2010 - 21:34:
@ BUMP
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych