Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Użycie returnów


  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 Japer

    Nowy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Posted 11.11.2010 15:05

Jestem nowym programistą w AMXX i zastanawiam się do czego są te returny i kiedy je używać (dokładnie chodzi o returny z PLUGIN_*). Proszę o odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 11.11.2010 15:31

Zwracanie tych stałych w Pawnie pod AMXX ma sens w funkcjach, które reagują na zdarzenia. Każda funkcja opisana jako forward, np.
forward client_connect(id);
oraz każda funkcja podpięta pod zdarzenie, wiadomość czy komendę.
register_event("nazwaZdarzenia", "nazwaFunkcji", "flagi")

Po wykonaniu danej funkcji do modułu wraca wartość, którą zwróciłeś w przypadku podawania nazwy funkcji w "" lub największa z nich w przypadku forwardów globalnych. Ta wartość decyduje co się stanie dalej

PLUGIN_CONTINUE - zdarzenie jest kontynuowane
PLUGIN_HANDLED - zdarzenie jest przerywane

jest jeszcze
PLUGIN_HANDLED_MAIN - zdarzenie jest przerywane i żaden następny plugin nie otrzyma nawet informacji o nim


PLUGIN_HANDLED nie zawsze działa, często eventy można zatrzymać wyłącznie rejestrowane jako wiadomości (register_message)



Te stałe dotyczą modułu rdzenia i engine. Fakemeta i Ham mają własne stałe, ale ich działanie mniej więcej odpowiada temu schematowi
  • +
  • -
  • 1

#3 Japer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 1
    Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Posted 11.11.2010 15:34

Dzięki ci bardzo, apropo programowania ja sam robie plugin i planuje go wydać. Moim zdaniem temat do zamknięcia

R3X, masz repa! Thx wielkie.
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In