Jestem nowym programistą w AMXX i zastanawiam się do czego są te returny i kiedy je używać (dokładnie chodzi o returny z PLUGIN_*). Proszę o odpowiedź
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Użycie returnów
Temat rozp. Japer, 11.11.2010 15:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.11.2010 15:05
#2
Napisano 11.11.2010 15:31
Zwracanie tych stałych w Pawnie pod AMXX ma sens w funkcjach, które reagują na zdarzenia. Każda funkcja opisana jako forward, np.
Po wykonaniu danej funkcji do modułu wraca wartość, którą zwróciłeś w przypadku podawania nazwy funkcji w "" lub największa z nich w przypadku forwardów globalnych. Ta wartość decyduje co się stanie dalej
PLUGIN_CONTINUE - zdarzenie jest kontynuowane
PLUGIN_HANDLED - zdarzenie jest przerywane
jest jeszcze
PLUGIN_HANDLED_MAIN - zdarzenie jest przerywane i żaden następny plugin nie otrzyma nawet informacji o nim
PLUGIN_HANDLED nie zawsze działa, często eventy można zatrzymać wyłącznie rejestrowane jako wiadomości (register_message)
Te stałe dotyczą modułu rdzenia i engine. Fakemeta i Ham mają własne stałe, ale ich działanie mniej więcej odpowiada temu schematowi
forward client_connect(id);oraz każda funkcja podpięta pod zdarzenie, wiadomość czy komendę.
register_event("nazwaZdarzenia", "nazwaFunkcji", "flagi")
Po wykonaniu danej funkcji do modułu wraca wartość, którą zwróciłeś w przypadku podawania nazwy funkcji w "" lub największa z nich w przypadku forwardów globalnych. Ta wartość decyduje co się stanie dalej
PLUGIN_CONTINUE - zdarzenie jest kontynuowane
PLUGIN_HANDLED - zdarzenie jest przerywane
jest jeszcze
PLUGIN_HANDLED_MAIN - zdarzenie jest przerywane i żaden następny plugin nie otrzyma nawet informacji o nim
PLUGIN_HANDLED nie zawsze działa, często eventy można zatrzymać wyłącznie rejestrowane jako wiadomości (register_message)
Te stałe dotyczą modułu rdzenia i engine. Fakemeta i Ham mają własne stałe, ale ich działanie mniej więcej odpowiada temu schematowi
#3
Napisano 11.11.2010 15:34
Dzięki ci bardzo, apropo programowania ja sam robie plugin i planuje go wydać. Moim zdaniem temat do zamknięcia
R3X, masz repa! Thx wielkie.
R3X, masz repa! Thx wielkie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych