Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Użycie returnów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Japer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Napisano 11.11.2010 15:05

Jestem nowym programistą w AMXX i zastanawiam się do czego są te returny i kiedy je używać (dokładnie chodzi o returny z PLUGIN_*). Proszę o odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.11.2010 15:31

Zwracanie tych stałych w Pawnie pod AMXX ma sens w funkcjach, które reagują na zdarzenia. Każda funkcja opisana jako forward, np.
forward client_connect(id);
oraz każda funkcja podpięta pod zdarzenie, wiadomość czy komendę.
register_event("nazwaZdarzenia", "nazwaFunkcji", "flagi")

Po wykonaniu danej funkcji do modułu wraca wartość, którą zwróciłeś w przypadku podawania nazwy funkcji w "" lub największa z nich w przypadku forwardów globalnych. Ta wartość decyduje co się stanie dalej

PLUGIN_CONTINUE - zdarzenie jest kontynuowane
PLUGIN_HANDLED - zdarzenie jest przerywane

jest jeszcze
PLUGIN_HANDLED_MAIN - zdarzenie jest przerywane i żaden następny plugin nie otrzyma nawet informacji o nim


PLUGIN_HANDLED nie zawsze działa, często eventy można zatrzymać wyłącznie rejestrowane jako wiadomości (register_message)



Te stałe dotyczą modułu rdzenia i engine. Fakemeta i Ham mają własne stałe, ale ich działanie mniej więcej odpowiada temu schematowi
  • +
  • -
  • 1

#3 Japer

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:austro-węgry
Offline

Napisano 11.11.2010 15:34

Dzięki ci bardzo, apropo programowania ja sam robie plugin i planuje go wydać. Moim zdaniem temat do zamknięcia

R3X, masz repa! Thx wielkie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych