Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

Rozwalanie BS przez ninje i łowcę

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 10.11.2010 23:52

Jesli denerwuje cie gdy ninja i lowca rozwalaja twoje BS podmien funkcje
public touchbreakable(ent1, ent2)
Na ta ponizej:
public touchbreakable(ent1, ent2)
{
	new name[32],ent ,breakable
	entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
	if(equali(name,"func_breakable"))
	{
		breakable=ent1
		ent=ent2
	}
	else
	{
		breakable=ent2
		ent=ent1
	}

	if(entity_get_int(breakable, EV_INT_impulse) == 0)
	{
		new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
		if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
		else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
		remove_entity(ent)
	}
	else {
		entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
		if(equali(name,"throwing_knife"))
		{
			entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 0)
			emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
		else remove_entity(ent)
	}
}


Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.11.2010 20:37

  • +
  • -
  • 4

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.11.2010 14:43

a jak sie to ma do szyb :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 11.11.2010 16:12

Rozwala wszystkie rzeczy ktore nie zadaja obrazen. Czyli szyby rozwali, zwykle skrzynki ktore mozna rozwalic tez ale np skrzynki na de_eldorado juz nie.
  • +
  • -
  • 0

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.11.2010 21:59

A nie lepiej po prostu w plugin_init zamienić z:

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")


Na:

//register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")
//register_touch("func_breakable", "throwing_knife", "touchbreakable")


?

Wychodzi prawie na to samo.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 11.11.2010 21:59


#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 12.11.2010 18:29

No nie za bardzo. W ten sposob co podales mozna bylo wbic belta w BS i zostawal tam do konca mapy.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 19:28

wystarczy usunac remove_entity na koncu touchbreakable i tutek staje sie zbedny tylko ze to zostlo wprowadzone po to zeby sobie ninja/lowca mogli szybe rozwalic a to ze szyba i skrzynka maja taka sama classname to juz trudno
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.11.2010 20:05

a i nie chce mi sie tego sprawdzac w diablo ale zamiast impulse polecam sprawdzac pev_takedamage bo zielone skrzynki maja ustawione na 0.0 a szyba na 1.0 (lub na odwrot) wiec wystarczy na samej gorze
if(pev(ent2,pev_takedamage)==0.0) return

i zakomentowac linie

register_touch("func_breakable", "throwing_knife",      "touchbreakable")

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 13.11.2010 00:48

Ok, to mozna usunac temacik.
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.11.2010 19:42

hmm ale ja napisalem to zebys to sprawdzil i jesli tak jest to zeedytowal 1 post xD

w ostatecznosci mozna poprostu dac
remove_entity(ent2)
na koncu i wtedy od razu byt zniknie bez zadnych wybuchow ale to troche sztuczny efekt jesli chodzi o szyby
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 13.11.2010 20:06

GoQ ale czym bedzie mi sie roznilo to take damage od tego impulse ? Impulse sprawdza czy obiekt zadaje obrazenia z tego co piszesz takedamage tez. Jak dla mnie na jedno wyjdzie.
Jak po sprawdzeniu czy zadaje obrazenia dam return to chyba pominie mi sprawdzanie czy to jest noz albo ent ( strzalka/noz) utknie w skrzynce BS. Ja mu dalem cos takiego, ze sprawdza czy zadaje obrazenia, jesli nie to likwiduje przeszkode ( szybe/skrzynke/drzwi)
a jesli zadaje obrazenia to gdy jest nozem, zostaje na skrzynce i mozna go podniesc( i to jest dla mnie wazne), jesli jest beltem to jest likwidowany. Takie rozwiazanie wydaje mi sie najrozsadniejsze.
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.11.2010 20:22

hmm ale szyba i skrzynka maja takie same impulse a rozne takedamage :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 13.11.2010 21:40

Na innym forum wyczytalem ze:
Target on Break (target) - When the func_breakable is activated (i.e. broken), it will activate this entity.
Expolde Magnitude (explodemagnitude) - This will determine the size of the explosion that occurs when the brush breaks. 0 = None.
A func_breakable will explode if "explodemagnitude" keyvalue is > 0. This value is stored in pev_impulse.
Z tego co wczesniej czytalem to zrozumialem ze BS i szyby maja to samo class_name.
  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.11.2010 13:29

bo tak jest :D mozesz porownac jeszcze pev_model czy jest rozne dla skrzynek i szyb jesli tak to problem jest praktycznie rozwiazany ale znajac zycie to tam nie bedzie nic :/
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.11.2010 18:15

W oryginale jest:

public touchbreakable(ent1, ent2)
{
new name[32],breakable,ent
entity_get_string(ent1,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"func_breakable"))
{
breakable=ent1
ent=ent2
}
else
{
breakable=ent2
ent=ent1
}
new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
if(b_hp>80) entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-50.0)
else dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)

entity_get_string(ent,EV_SZ_classname,name,31)
if(equali(name,"throwing_knife"))
{
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
else remove_entity(ent)
}


Więc poco to?
  • +
  • -
  • 0

#15 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 17.11.2010 19:53

Sprawdz to zobaczysz.
W oryginale, lowca i ninja rozwalaja BS beltami i nozami
Ktos kiedys podal rozwiazanie zeby zapauzowac linijki od kuszy i nozy ktore dotycza func_breakable a w takim przypadku belty i noze zostaja wbite w BS, belt zostaje do konca mapy i moze zabijac przeciwnika, noz zostaje na skrzyni BS i nie mozna go podniesc
Kolejnym rozwiazaniem bylo zastapienie func_breakable przez touchWorld2 ale w tym przypadku belty znikaly po dotknieciu szyby ale tego nie sprawdzalem.
W tym przypadku gdy belt dotknie BS to znika, gdy noz dotknie BS to na nim zostanie ale mozna go podniesc, gdy belt wpadnie w okno to go rozwala i znika, gdy noz wpadnie w okno to je rozwala i sie odbija wiec mozna go podniesc.
  • +
  • -
  • 0

#16 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.11.2010 13:26

Czyli dać tą twoją zamiast tej całej oryginalnej?
  • +
  • -
  • 0

#17 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 18.11.2010 15:44

Tylko w wypadku jesli interesuje cie takie rozwiazanie. Ja do niczego nie namawiam ani nie chce wmawiac, ze takie rozwiazanie jest lepsze. Wielu ludzi pytalo o to jak zablokowac rozwalanie skrzynek a inni znow pytali jak w starszych wersjach diablo dac mozliwosc rozwalania tychze skrzynek.
Przedstawilem jak dziala funkcja i ty decydujesz.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych