a więc tak zrobiłem coś takiego
new c_explode[33]
zmienna
nastepnie do
public add_bonus_explode(id) zmieniłem if (player_b_explode[id] > 0)
na
if (player_b_explode[id] > 0 || c_explode[id] > 0)
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id]+ player_intelligence[id]*2)
na
if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] || c_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
i doczepiłem do klasy
c_explode[id] = 200
próbowałem też z c_explode[id] = 1 ale mimo to zasięg wybuchu sięga z respa na respa a co do if(get_distance(origin,origin1) < 500 && c_explode[id])
ustaw c_explode[id] na true/false , 1/0 dla 1 będzie zadawał dmg dla 0 nie można jaśniej
z góry dziękuje a + lecą i tak za chęci
Dodano 17 listopad 2010 - 20:06:to jak pomoże ktoś
?
Dodano 19 listopad 2010 - 18:25:help
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 16.11.2010 16:49