Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD]Widocznosc po x sekundachset_task


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Batonik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 10.11.2010 22:26

Witam, jak zrobić by po przykładowo 40 sekundach postać stawała się widoczna?
  • +
  • -
  • 0

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.11.2010 23:26


set_task(40.0, "uruchom")

public uruchom(id)
{
if(klasa_gracza[id] == Klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 0)
}
}

oto ci chodzi?
  • +
  • -
  • 1

#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2010 23:30

set_task(40.0, "uruchom")

public uruchom(id)
{
        if(klasa_gracza[id] == Klasa)
        {
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
        }
}

Chodzi mu o to :D Nie niewidoczna, tylko widoczna

Down, a ja mu twoj kod juz dalem :D Tylko poprawiony.

Użytkownik Pawex edytował ten post 11.11.2010 00:06

  • +
  • -
  • 1

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.11.2010 23:32

@up

dałem tylko przykład...
  • +
  • -
  • 0

#5 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.11.2010 12:29

A jak zrobić by klasa była na początku nie widoczna a po tych 40 sekundach była w pełni widoczna próbowałem na różne sposoby ostatni to:

Pod case klas:

if(klasa_gracza[id] == Inzynier)
        {
		set_task(0.1, "uruchom1");
		set_task(20.0, "uruchom2");
        }

public uruchom2(id)
{
        if(klasa_gracza[id] == Inzynier)
        {
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255)
        }
}
public uruchom1(id)
{
        if(klasa_gracza[id] == Inzynier)
        {
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25)
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.11.2010 14:05

if(klasa_gracza[id] == Inzynier)

        {

		set_task(0.1, "uruchom1",id);

		set_task(20.0, "uruchom2",id);

        }


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Batonik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:393
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.11.2010 19:54

Działa, dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych