Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Siła ma wpływ na obrażenia
#1
Napisano 08.11.2010 09:46
#2
Napisano 09.11.2010 00:11
#3
Napisano 09.11.2010 08:36
To wiedzą Ci, co sporo przerobili już tego moda, nie koniecznie sami autorzy pluginu, czy też administracja forum. Chyba normalne, że nikt nie będzie komuś udostępniać czegoś nad czym siedział dłuższy czas.Nikt Ci Nie odpowie To Wiedzą : Miczu,Pavulon,DarkGL. i kilka innych Osób
W każdym razie ten -> [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X temat może Ci się przydać, wystarczy trochę pomyśleć.
Użytkownik sebul edytował ten post 09.11.2010 08:39
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 09.11.2010 15:45
#5
Napisano 11.11.2010 12:18
#6
Napisano 11.11.2010 14:43
#7
Napisano 11.11.2010 16:42
#8
Napisano 11.11.2010 18:28
#9
Napisano 11.11.2010 18:40
#10
Napisano 11.11.2010 21:54
Pod
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if(random(3) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
dodał bym
new obrazenia_sily = floatround(player_strength[attacker_id]/10.0);
if(player_strength[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > obrazenia_sily)
change_health(id,-obrazenia_sily,attacker_id,"")
Oczywiście nie wiem czy zadziała, bo nie testowane, ale chyba powinno działać.
Użytkownik sebul edytował ten post 11.11.2010 21:55
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo