Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Siła ma wpływ na obrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2010 09:46

Jak przerobić statystykę Siła,aby oprócz dodawania życia,dodawała także dodatkową ilość obrażeń? np. jak masz 10 siły to masz 3 dodatkowe obrazenia,jak masz 100 siły to masz dodatkowe 20,czy 30 itd.

#2 maksymilian112

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 09.11.2010 00:11

Nikt Ci Nie odpowie To Wiedzą : Miczu,Pavulon,DarkGL. i kilka innych Osób

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.11.2010 08:36

Nikt Ci Nie odpowie To Wiedzą : Miczu,Pavulon,DarkGL. i kilka innych Osób

To wiedzą Ci, co sporo przerobili już tego moda, nie koniecznie sami autorzy pluginu, czy też administracja forum. Chyba normalne, że nikt nie będzie komuś udostępniać czegoś nad czym siedział dłuższy czas.

W każdym razie ten -> [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X temat może Ci się przydać, wystarczy trochę pomyśleć.

Użytkownik sebul edytował ten post 09.11.2010 08:39

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.11.2010 15:45

To nie jest nawet tak trudne jak się pomyśli. Kolega podał ci dobry link wyżej na początek, a czy ty to wykożystasz zależy od ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2010 12:18

ja wiem który kod odpowiada za dodatkową il. obrażeń,ale jak dodać do statystki Siła,aby oprócz HP dawała także dodatkową ilość obrażeń,albo po prostu możecie też napisać jak zrobić taką osobną statystykę,a po prostu nazwe siły zmienie na "Witalnosc"

#6 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 11.11.2010 14:43

podpowiem Ci wyszukaj public change_health(id,hp,attacker,weapon[]) liczę na to że pomogłem ;>

#7 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2010 16:42

coś tam pomogłeś:) za byle jaką pomoc nagradzam plusem:)

#8 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 11.11.2010 18:28

ale czy udało Ci się zrobić :) ?

#9 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.11.2010 18:40

Odezwij się na PW.. Nic trudnego
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.11.2010 21:54

Ja to bym zrobił coś takiego
Pod
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if(random(3) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}

dodał bym
new obrazenia_sily = floatround(player_strength[attacker_id]/10.0);
if(player_strength[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > obrazenia_sily)
change_health(id,-obrazenia_sily,attacker_id,"")

Oczywiście nie wiem czy zadziała, bo nie testowane, ale chyba powinno działać.

Użytkownik sebul edytował ten post 11.11.2010 21:55

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych