Witam, mam problem z klasą ninja w cod mod, jak zabije kogoś z noża, to robi sie całkowicie widzialny:
Kod klasy:
case Ninja:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
set_user_gravity (id, 0.25 )
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
proszę o pomoc. Czy są jakieś inne sposoby na przezroczystość?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem klasa ninja w cod mod
Temat rozp.
kondzixd
, 07.11.2010 09:47
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.11.2010 09:47
#2
Napisano 07.11.2010 09:58
w public Odrodzenie(id)
spróbuj dodać po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
{
czyli:
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
spróbuj dodać po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
{
czyli:
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
#3
Napisano 07.11.2010 10:10
W sumie to jakby sie naprawiło, ponieważ tylko za pierwszym zabiciem robi sie widzialny a za drugim i trzecim itd. nie.
Robi się tak na początku każdej mapy, jak ninja 1 raz zabije robi sie widzialne, a za 2 itd. juz nie.
Robi się tak na początku każdej mapy, jak ninja 1 raz zabije robi sie widzialne, a za 2 itd. juz nie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych