Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Uderzenia i poruszający się sprite
#1
Posted 03.11.2010 19:11
#2
Posted 03.11.2010 19:58
#3
Posted 03.11.2010 20:07
Nie chciało by ci się czegoś takiego napisać
#4
Posted 03.11.2010 20:11
Zamiast wykrywać toucha możesz użyć PreThink do sprawdzenia poprzez TraceLina czy kogoś pod nogami nie ma. Coś takiego masz w blockmakerze.
Edited by Owner123, 03.11.2010 20:12.
#5
Posted 03.11.2010 20:14
#6
Posted 03.11.2010 20:17
Dokładnie Odkryłeś moją tajemnicechodzi Ci o coś takiego jak grzybek w Mario? jak opiszesz mi to lepiej to mogę napisać
No i najlepiej żeby po tym jak wyleci ten sprite to model się zmieniał na inny
#7
Posted 05.11.2010 20:25
W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem
#8
Posted 05.11.2010 21:22
Taki efekt mi się udało osiągnąć.
W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem
My Master Dziękuję
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users