Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Uderzenia i poruszający się sprite


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 03.11.2010 19:11

Wiec chciałbym was się spytać jak wykonać funkcję która by sprawdzała uderzenie obiektu lecz po uderzeniu tego obiektu od dołu :) z góry wyskakiwała by animacja która by spadała na ziemię i leciała w którąś stronkę :) Dało by się cuś takiego wykonać ^^

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.11.2010 19:58

najprościej Ham_Touch / FM_Touch z odpowiednim porównianiem originów :) jak coś jest niżej to ma origin[2] mniejsze niż to co jest wyżej, ale pamiętaj czym jest origin - dla gracza to mniej więcej środek wysokości, pobaw się trochę i znajdziesz dobrą granicę; do animacji użyj bytu z MOVETYPE_PUSH lub BOUNCE i SOLID_BBOX + ustawienie velocity w górę; żeby sprite się animował musisz mu w thinku aktualizować frame (pev_frame?)
  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 03.11.2010 20:07

:D Ładnie się czyta ale jak już idzie co do rzeczy to nic nie wiem :D

Nie chciało by ci się czegoś takiego napisać :P

#4 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 03.11.2010 20:11

Jeśli chodzi o animacje wystarczy ustawić pev_framerate na 1.0 i samo będzie animowac O.o
Zamiast wykrywać toucha możesz użyć PreThink do sprawdzenia poprzez TraceLina czy kogoś pod nogami nie ma. Coś takiego masz w blockmakerze.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.11.2010 20:12

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.11.2010 20:14

chodzi Ci o coś takiego jak grzybek w Mario? jak opiszesz mi to lepiej to mogę napisać
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 03.11.2010 20:17

chodzi Ci o coś takiego jak grzybek w Mario? jak opiszesz mi to lepiej to mogę napisać

Dokładnie :D Odkryłeś moją tajemnice :P

No i najlepiej żeby po tym jak wyleci ten sprite to model się zmieniał na inny :D :)

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.11.2010 20:25

Taki efekt mi się udało osiągnąć.


W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem

Uwaga! (dodane przez: R3X)
hardbot opublikuje gotowy kod jak będzie,...gotowy? :P pewnie, żeby nikt nie podwędził pomysłu prosił o wycofanie kodu z posta, rozumiem go i dlatego usuwam; jak ktoś baaardzo potrzebuje tego sma co tu było to pw

  • +
  • -
  • 1

#8 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 05.11.2010 21:22

Taki efekt mi się udało osiągnąć.


W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem


My Master :) Dziękuję :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych