Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD mod start


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Lay

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:K
  • Lokalizacja:P
Offline

Napisano 03.11.2010 11:47

Witam,
Jak widzicie jestem nowy i nie mam zielonego pojęcia jak wgrać ten mod aby działał.
Chce zrobić serwer u siebie na kompie, żeby nauczyć się obsługi itp.
Mam zainstalowanego amxx najnowszego, metamoda.
Amx działa elegancko, dodałem kilka pluginów na próbę czy potrafię: autoBH, afkkiss i kilka innych wszystko działa.
Zabrałem się do wgrania Codmoda bo plugin to plugin a tu lipa =/

Nawiązując do tematu: Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Zrobiłem wszystko wbijam sobie na serwer i niema wyboru klasy ani nic

Czy ktoś może opisać krok po kroku jak to zrobić co i jak? lub jakie błędy mogę popełniać że mi to nie działa?

Z góry dzięki.

Dodano 03 listopad 2010 - 22:22:
Mam takie pytanie jak tu się cholera edytuje post?!

Poradziłem sobie z problemem wkradła się literówka przepraszam za problem ale mam pytanie jak zrobić/przerobić żeby
ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - dedust0002no.png
Tak jak na screenie były kolory czcionki jest jakieś specjalny plugin do tego czy trzeba przerobić codmoda?

Oraz co dodać do tego: