Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tag mismatch


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 02.11.2010 20:21

Możecie mi pokazać co źle zrobiłem że wywala mi tego warninga? W zaznaczonej linii.

		new Float:punchangle[3];
punchangle = {0.0, 0.0, 0.0} //TUTAJ Tag Mismatch

if(brak_recoilu[id] == 1)
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);


Dziekuje z góry.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.11.2010 21:11

new Float:punchangle[3] = {0.0, 0.0, 0.0}

U mnie tak kira.

Użytkownik Aik edytował ten post 02.11.2010 21:11


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.11.2010 00:36

tutaj wszystko dobrze daj cały kod
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.11.2010 08:09

Jaka herezja? Po prostu wczoraj też błąd "Tag mismatch" mi wyskoczył, a w tej mojej linijce było 10.0, dałem samo 10 i działało, więc...? Co mu zaszkodzi tak spróbować :o

Użytkownik sebul edytował ten post 03.11.2010 08:10

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.11.2010 08:35

zauważ że ma
new Float

daj
new Float:punchangle[] = {0.0,0.0,0.0}
i już warningu nie ma
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.11.2010 09:16

O.o
Jakby nie wystarczyło pomyśleć, że tablica ma 3 elementy:
punchangle[ 0 ] = 0.0;
punchangle[ 1 ] = 0.0;
punchangle[ 2 ] = 0.0;

Można też tak jak DarkGL napisał, tyle, że w moim przypadku łatwo uporządkować ruch w osiach.
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.11.2010 10:45

a ja z innej beczki xD

entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0,0.0,0.0});

  • +
  • -
  • 0

#8 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.11.2010 11:43

No fakt, w jeden linii działa ;) Dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych