Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odczyt z configa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.11.2010 18:40

Witajcie, jak bedzie wygladal plugin ktory bedzie np odczytywal setinfo "_haslo" "aa212" ta 3 z configa i pluignu wartosc i jesli bedzie ona w configu to wpusci gracza a jesli nie to kicnie.
  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.11.2010 18:46

Sorka, ze troche nie na temat ale wydaje mi sie ze dobrze ci radze. Unikaj dodawania nowych wartosci do setinfo u graczy. Ilosc komend setinfo w configu jest ograniczona. Jesli ma tam jeszcze _pw albo jakies inne komendy to moze mu zabraknac miejsca na dopisanie tej kolejnej.
Pluginy jakie kojarze, gdzie byl oddczyt wartosci setinfo to banconfig, ten stary lub hugeban tez ten stary ( nie przerobka ktory jest dostepny na forum)
Tutaj masz kod wyciagniety z banconfig
new const gBanKey[] = "_haslo";

// mozesz tam jeszcze cos dodac w plugin init
public client_authorized(id)
{
    new sInfo[32];
    get_user_info(id, gBanKey, sInfo, sizeof sInfo - 1);
   
    if(strlen(sInfo) > 0)
    {
        if(get_systime() < str_to_num(sInfo))
        {
            server_cmd("kick #%d ^"Banned!^"", get_user_userid(id));
            return;
        }
    }
}
W tym momencie haslo jest pobierane do zmiennej sInfo gdy gracz wchodzi, i jesli jest wieksze od 0 to go wywala.
Jesli chcesz zeby kazdy gracz mial unikalne haslo to lepiej wykorzystac standardowe dopisywanie do users.ini i haslo pod _pw
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych