Witam. Jak zrobić opisy klas na diablo mod. I jeszcze hedna sprawa. Jak zrobić aby przy opisach klas była opcja dalej, ponieważ mam klasy, które przechodzą na następną stronę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Opisy klas.
Temat rozp.
kondzixd
, 31.10.2010 18:45
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.10.2010 18:45
#2
Napisano 31.10.2010 20:31
Dodajesz nowe menu, w bardzo podobny sposób jak menu wyboru klas, a potem wpisujesz funkcje opisujące klasy, na przykładzie już istniejących opisów.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 01.11.2010 14:25
Moge jakiegoś gotowca bo słabo się znam na pisaniu pluginów.
Diablo brałem stąd- http://amxx.pl/diabl...new-t30967.html
Diablo brałem stąd- http://amxx.pl/diabl...new-t30967.html
#4
Napisano 01.11.2010 15:07
szukasz np public mag(id)
#5
Napisano 01.11.2010 15:19
Ale ja sie pytam jak np pod klawiszem 9 zrobic dalej i zeby przechodzilo na nextstrone, a tam dalej opisy klas.
#6
Napisano 01.11.2010 17:41
Poszukaj
i pod
public plugin_initi dodaj pod
register_menucmd(register_menuid("vbnm"), 1023, "nvbm")Znajdz
public klasy(id, key)
i pod
case 7:dodaj podobne np.
code 9: { klasiory(id) }a Na końcu całego pluginu dodaj
public klasiory(id) { new szostka[513] format(szostka, 512, "\yinfo klas2 - ^n\w1. frez2^n\w2. frez1^n\w0. Wroc") new keysz keysz = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) show_menu(id, keysz, szostka) return PLUGIN_HANDLED } public nvbm(id, key) { switch(key) { case 0: { //TUTAJ DAJESZ NP frez2(id) } case 1: { //Tutaj dajesz np frez1(id) } case 9: { show_menu_klasy(id) } return PLUGIN_HANDLED }potem już tylko robisz
public frez1(id){ showitem(id,"Latarnik"," "," ","<br>Posiada na start 95 hp a jego latarka naświetla wrogich ninja oraz innych niewidzialnych przeciwników.Po naładowaniu noża otrzymuje dodatkową moc w postaci szansy 1/3 z HE oraz jego strzały z pistoletów nabierają dodatkowej mocy która spowalnia przeciwników <br><br>") }i gotowe
Użytkownik FreZ edytował ten post 01.11.2010 17:42
#7
Napisano 03.11.2010 11:24
Errory mi wyskakują. Daje .sma
Załączone pliki
#8
Napisano 10.11.2010 20:59
Nie lepiej
show_motd ?
show_motd ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych