Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy item cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 slawiz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:29
  • GG:
  • Lokalizacja:S
Offline

Napisano 31.10.2010 15:47

potrzebuje zrobić item dzięki któremu gracza ma 1/10 szans na to że przeciwnikowi wypadnie bron.
  • +
  • -
  • 0

#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.11.2010 12:40

Najpierw dodajesz nazwe i opis itemu. Zakładam, że już to zrobiłeś więc przechodzimy dalej.

W public Damage szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

pod tym dodajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == NUMER_ITEMU && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
client_cmd(id, "drop");


Teraz w public DajPrzedmiot na samym końcu dodajesz:
}
case NUMER_ITEMU:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(8, 20);
}

Kompilujesz, wartości możesz sobie dowolnie zmieniać.

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 02.11.2010 12:40

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych