Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 30.10.2010 18:39


Auto BunnyHop
1. Znajdz

//Before freeze_ended check
2. Dodaj Nad tym
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
        {
                new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
                
                
                if (flags & FL_WATERJUMP)
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                        return PLUGIN_CONTINUE
                
                new Float:velocity[3]
                entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                velocity[2] += 250.0
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
                
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
        }
3.Oraz do Define dodajemy
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

No Recoil - Item
1.Szukasz
new player_b_damage[33]
2.Dodaj pod tym
new no_recoil[33];
3.w Reset_item_skill dodajesz
no_recoil[id]=0
4.do client_prethink najlepiej na poczatku dodajesz
if(no_recoil[id]){
                 Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
                 set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
	}

I Gotowe =]


Użytkownik FreZ edytował ten post 30.10.2010 18:39

  • +
  • -
  • 4

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.10.2010 21:48

napisz czyje kody
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 31.10.2010 13:55

Nie przypisuje ich sobie to jest najważniejsze. są one wybrane z tego forum
  • +
  • -
  • 0

#4 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2010 18:46

a jakbym chciał na odwrót moc no recoil a item autobh (o ile w ogole sie da taki item xD)
  • +
  • -
  • 0

#5 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.11.2010 19:33

to dodaj no reicoila do klasy... a w bh zamiast player_class dodaj player_item[id] = nr itemku.. czy jakos tak...;) tak samo jak dodajesz np latarke/kusze tylko bz klasy;p
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 09.12.2010 15:05

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 1436
Warning: Loose indentation on line 1473
Warning: Label name "Float" shadows tag name on line 1650
Error: Undefined symbol "g_angle" on line 1650
Warning: Expression has no effect on line 1650
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1650
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1650
Error: Too many error messages on one line on line 1650

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Emixx\Pulpit\Diablo\dm.amx (compile failed).


Wql ten kod z No recoil dziwny jakiś.

Coś Ci nie poszło z tym g_angle ;*

kawałek z 1650

Spoiler


Dodano 09 grudzień 2010 - 18:41:
Drugie primo xD
Autobh takie, ze skacze caly czas ;]

wywalam

Użytkownik Emixx. edytował ten post 09.12.2010 15:06

  • +
  • -
  • 0

#7 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 11:20

To teraz moje sprawdzone;)

No Reicoil:

Zmienna:
new no_recoil[33];
new g_angle[33];[/code]

W public client_PreThink ( id ):

[sma]if(no_recoil[id] == 1)
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);[/sma]

W public reset_item_skills(id){:

[sma]no_recoil[id] = 0[/sma]

W public iteminfo(id):

[sma]if (no_recoil[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Masz No Recoil'a")
}[/sma]

I w koncu item:

[sma]case XX:
{
player_item_name[id] = "No Recoil"
player_item_id[id] = rannum
no_recoil[id] = 1
ColorChat(0, GREEN,"[XXXX.pl]^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz zmniejszony rozrzut.",player_item_name[id])
}[/sma]


[b]Auto BH(Na klase):[/b]

[sma]if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Twoja_Klasa))
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}

Użytkownik Weed edytował ten post 12.12.2010 11:21

  • +
  • -
  • 3

Dołączona grafika


#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 12.12.2010 13:15

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Twoja_Klasa))
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}


to rozumiem w PreThinku? :>

Użytkownik FreZZy edytował ten post 12.12.2010 13:16


#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 13:40

ColorChat(0, GREEN,"[XXXX.pl]^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

A to po co? Nie mów, że w każdym itemie to u siebie masz...? Przecież nawet jeśli już ktoś chce mieć te info kto jaki item dostał to wystarczy dodać to na samym końcu już po za switchem.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 19:51

wycialem z mojego .sma mowie ze sprawdzone... jak sie nie podoba to czemu sam nie poprawiles kolegi..?-.-''
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 19:59

wycialem z mojego .sma mowie ze sprawdzone...

A czy ja napisałem, że nie zadziała? Chodzi o to, że w standardzie tego nie ma, a jak ktoś ma to u siebie to raczej ma to inaczej dodane, tak jak napisałem, czyli na samym dole, po za switchem (przynajmniej ja tak mam).

jak sie nie podoba to czemu sam nie poprawiles kolegi..?-.-''

Ale komu się nie podoba? Moją uwagę traktujesz jako to, że mi się nie podoba to co napisałeś? Dobrze, że poprawiłeś ten item, chodzi tu tylko o poprawność dodania itemu.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 21:08

Chodzi o to, że w standardzie tego nie ma, a jak ktoś ma to u siebie to raczej ma to inaczej dodane, tak jak napisałem, czyli na samym dole, po za switchem (przynajmniej ja tak mam).


Uwazasz siebie za jakiegos pro skrypetra i bostwo, jak Ty masz tak to ktos ma miec tak. Ja mam tak dodane na wybrane itemki a nie na all
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 21:24

Uwazasz siebie za jakiegos pro skrypetra i bostwo, jak Ty masz tak to ktos ma miec tak. Ja mam tak dodane na wybrane itemki a nie na all

Za jakie bóstwo? To już nawet poprawić nikogo nie można? Skoro nie ma tego w standardzie to ktoś mniej ogarnięty dodałby sobie z tym colorchatem (nie dodając includa z colorchatem) i wtedy nie skompilowało by mu się (co innego jakbyś i o tym napisał), więc zwróciłem na to uwagę. I wcale nie uważam, że jak ja coś mam tak, to inni też tak muszą mieć, po prosu jak zobaczyłem ten colorchat w konkretnym itemie to pomyślałem, że masz tak wszędzie i napisałem, że lepiej dać to na koniec kodu (nie robiłem Ci tego na złość, chciałem dobrze), ale skoro

Ja mam tak dodane na wybrane itemki a nie na all

to tej uwagi nawet nie było.

DOWN: No i sprawa wyjaśniona ;]

Użytkownik sebul edytował ten post 12.12.2010 21:54

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 21:44

No i milusko;)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#15 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.12.2010 06:32

/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : warning 221: label name "Float" shadows tag name
/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : error 017: undefined symbol "g_angle"
/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : error 001: expected token: ";", but found "]"
/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textSHxtE4.sma(1613) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

== Takie bledy mi wyskakuja ; ///

Dodano 19 grudzień 2010 - 17:23:
Haloo!?

#16 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.12.2010 18:31

sma?

#17 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.12.2010 18:37

Napisz Na gg Bo mam Nowe Klasy w tym diabo i niechce zeby ktos widzial je 20485599

#18 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.12.2010 18:44

na gg nie moge, napisz mi na pw

#19 ZetWu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.12.2010 12:16

Jak dodać klasie żeby miała 1/4 na zdobycie norecoila na początku rundy ? I żeby w następnej go nie miała i znowu było losowanie.
Za pomoc +
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#20 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2010 14:44

Chciałbym prosić o tuta na no recoil dla klasy jako moc, nie item. z góry dzięki.

Dodano 28 grudzień 2010 - 07:44:
refresh
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych