Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM_COD]Ustawienie w sklepie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WojtekP

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 30.10.2010 18:21

witam was
mam problem bo dodałem do sklepu funkcje

case 10:
{
new koszt = 10000 // tam gdzie koszt wpisujesz kwote
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Naprawe przedmiotu");
wytrzymalosc_itemu[id]+=20;
}

lecz chce ograniczyć ze jeżeli ma się 100 wytrzymalosci to nie da się kupić naprawy dopiero jak ma się 80 lub mniej to się da, wiem ze chaotycznie ale pewno wiecie oco mi chodzi

problem jest w tym ze jak wydropie item i kupie naprawę to mam np 120/100 wytrzymałości i chce to naprawić
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 31.10.2010 09:27

case 10:
		        {
			new koszt = 14000;   
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			if(wytrzymalosc_itemu[id] < 100)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
				wytrzymalosc_itemu[id] += 20
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 20 wytrzymalosci do itemu");
			}
			else
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Masz maksymalna wytrzymalosc itemu");
			
		        }

wklej to zamiast tego co podałeś
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2010 09:47

To:
if(wytrzymalosc_itemu[id] < 100)
Na to:
if(wytrzymalosc_itemu[id] <= 80)

  • +
  • -
  • 1

#4 WojtekP

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 31.10.2010 13:25

dzięki za pomoc

~Close
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych