Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Archy do Klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OcEt

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.10.2010 11:08

Witam mam pytanie jak mozna dodac archy do klasy jakies?

To znaczy ja sobie dodalem wszystko pieknie gra ale jak wybiore ta klase co ma archy to ma te archyale tylko w 1 rundzie oco kaman?

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.10.2010 11:20

w:
public client_PreThink ( id )

nad:

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Amazonka || player_b_kusza[id] == 1)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

dodaj:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Twoja_Klasa)
	{
		player_b_gravity[id] = +Ile maja byc
	}

Powinno pojsc;]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 OcEt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.10.2010 11:34

dzięki sprawdze

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.10.2010 12:07

w:

public client_PreThink ( id )

nad:

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Amazonka || player_b_kusza[id] == 1)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

dodaj:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Twoja_Klasa)
	{
		player_b_gravity[id] = +Ile maja byc
	}

Powinno pojsc;]

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.10.2010 12:17

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.


Przeczytaj to co napisales, napisz 2x ten sam kod i przypisz go klasie... co to zmienia?:> ze mozesz nie podac info o itemku?;)

Użytkownik Weed edytował ten post 30.10.2010 12:18

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 SpiritD3a6

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:damianosxd
  • Lokalizacja:osiek
Offline

Napisano 30.10.2010 12:25

jakby nie działoło to komplikuj w amxxie

#7 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.10.2010 12:28

i po co SpiritD3a6 nabijasz posty...-.- skoro o cos sie pyta to chyba wie ze 3ba potem skompilowac.. czysty spam
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.10.2010 12:36

Nie optymalne... lepiej utworzyć nową moc z takimi samymi właściwościami jak item.


Przeczytaj to co napisales, napisz 2x ten sam kod i przypisz go klasie... co to zmienia?:> ze mozesz nie podac info o itemku?;)

:o Chyba nie wiesz co to "client_PreThink" w tym modzie... wszystko co się znajduje w tym, wykonuje się co kilka sekund, więc jednak nie jest to optymalne i trochę głupio dodawać to tam, skoro można to w inny sposób, czyli dać moc na początku rundy jako "nową moc", bo po wpisaniu "drop", mocy by się już nie miało. Tylko przeczytaj dwa razy ^^

Użytkownik sebul edytował ten post 30.10.2010 12:37

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 31.10.2010 15:16

Takie cos mozna uzyskac w bardzo prosty sposob.
Najpierw Na poczatku rundy czyli w public newrodund dajemy naszej klasie archy a nastepnie w menu dropowania ustawiamy, ze dana klasa nie moze wyrzucic archow, czyli na samym dole dropowania przed klamra zamykajaca dodajemy:
if (player_class_id[id]==moja_klasa)
{player_b_wings[id]=5
}
nie pamietam teraz czy archy nie mialy innej nazwy a to dalem tylko jako przyklad by wytlumaczyc rozwiazanie

Edited: Czlowieku zameczysz mnie tymi pw, tutaj przeciez juz wyjasnilem co i jak. Jak nie rozumiesz to zalacz sma to ci zrobie.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 09.11.2010 16:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych