Szukam pluginu który zakazuje rzucania granatów wybuchowych przez 10s
i np pisze na chat
HE można rzucic po uplywie 10s
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
rzucanie hegrenade po 10s
Temat rozp. xyz?, 29.10.2010 14:58
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.10.2010 14:58
#2
Napisano 29.10.2010 15:34
zapraszam do wyszukiwarki kilka dni temu ktoś już o to prosił ale nie mogę tego teraz znaleźć
#3
Napisano 29.10.2010 15:43
#pragma semicolon 0 #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:asd = true; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") // Add your code here.. } public Nowa_Runda() { asd = false; set_task(10.0,"xd",1) } public xd(){ asd = true; } public PlayerPreThink(id) { if(!is_user_alive(id) || asd) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) return FMRES_IGNORED set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || asd) return FMRES_IGNORED if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) return FMRES_IGNORED set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
#4
Napisano 29.10.2010 17:22
skompilowało się
jeśli będzie działać będą +
ide sprawdzić/
Dodano 29 październik 2010 - 18:47:
działa ale chcę żeby jeszcze pisało że HE można rzucić po upływie 10, 9, 8... 1
wtedy jak będzie trzymał HE
jeśli będzie działać będą +
ide sprawdzić/
Dodano 29 październik 2010 - 18:47:
działa ale chcę żeby jeszcze pisało że HE można rzucić po upływie 10, 9, 8... 1
wtedy jak będzie trzymał HE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych