Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

rzucanie hegrenade po 10s


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.10.2010 14:58

Szukam pluginu który zakazuje rzucania granatów wybuchowych przez 10s
i np pisze na chat
HE można rzucic po uplywie 10s
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.10.2010 15:34

zapraszam do wyszukiwarki kilka dni temu ktoś już o to prosił ale nie mogę tego teraz znaleźć ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 29.10.2010 15:43

#pragma semicolon 0

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 



#define PLUGIN "Nowy Plugin" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "DarkGL" 



new bool:asd = true;



public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	// Add your code here.. 

} 



public Nowa_Runda()

{

	asd = false;

	set_task(10.0,"xd",1)

}



public xd(){

	asd = true;

}



public PlayerPreThink(id) 

{     

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

	

	return FMRES_HANDLED 

} 



public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

	

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

	

	return FMRES_HANDLED 

}  




  • +
  • -
  • 0

#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.10.2010 17:22

skompilowało się:)
jeśli będzie działać będą +
ide sprawdzić/

Dodano 29 październik 2010 - 18:47:
działa ale chcę żeby jeszcze pisało że HE można rzucić po upływie 10, 9, 8... 1
wtedy jak będzie trzymał HE
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych