Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HudSyncObject -1 is invalid - Nie rozumiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 28.10.2010 18:30

siemka mam o to taki błąd i nie wiem ocb...
L 10/28/2010 - 19:04:10: HudSyncObject -1 is invalid
L 10/28/2010 - 19:04:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_mod.amxx")
L 10/28/2010 - 19:04:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 10/28/2010 - 19:04:10: [AMXX][0] cod_mod.sma:okazInformacje (line 3113)

moduły all włączone

linia

rozmawiałem już z MisieQ lecz też nie wie ocb.. może ktoś inny poradzi, dodam że dodałem frakcje
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);



public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

new Red, Green, Blue = random(255)
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 28.10.2010 19:25

Uchwyt do SyncHudObiect jest równy -1 czyli nie ma wartości najlepiej by było gdybyś dał całe sma daj Plugins ini i wszystkie linijki w których występuje SyncHudObj
  • +
  • -
  • 0

#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 28.10.2010 19:37

wyżej widzisz wszystkie linijki z
SyncHudObj

co do plugins.ini jest w nim tylko mój cod.


z tym co wyżej napisałeś to wiem, tylko dlaczego, sprawdzałem z oryginałem i wszystko jest tak samo...

dodam jeszcze że przez ten error nie działają żadne komendy, sklep, klasa, item itp.

Użytkownik Frajer edytował ten post 29.10.2010 16:23

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.10.2010 19:57

public PokazInformacje(id) 

{

        id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

        

        set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

        

        new Red, Green, Blue = random(255)

        if(!is_user_alive(id))

        {

                new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

                

                if(target == 0)

                        return PLUGIN_CONTINUE;

                

                set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

                

                return PLUGIN_CONTINUE;

        }

        set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

        return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 28.10.2010 20:01

to nic nie dało ;/ dalej

L 10/28/2010 - 20:45:49: HudSyncObject -1 is invalid
L 10/28/2010 - 20:45:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_mod.amxx")
L 10/28/2010 - 20:45:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 10/28/2010 - 20:45:49: [AMXX]    [0] cod_mod.sma::PokazInformacje (line 2412)

  • +
  • -
  • 0

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 28.10.2010 21:48

nie miało być plugins.ini tylko plugin_init moja pomyłka :P
musisz stworzyć zmienną przechowującą uchwyt do HudSync'a i "dać" jej ten uchwyt
zmienna globalna new HudObj;
pugin_init: HudObj = CreateHudSyncObj();

i potem ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i ...
  • +
  • -
  • 1

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.10.2010 05:51

Knopers ale to jest tam :P(pisze za frajera bo mam jego sma)
new SyncHudObj;


SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 29.10.2010 14:12

set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

na
set_hudmessage(Red, Green, Blue, 0.6, 0.5, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 29.10.2010 15:29

nie wiem jakim cudem ale działa, też podmieniałem te współrzędne i kurde nie działało :) thx kotku ^^
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.10.2010 16:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Wyjaśnione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych