Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Lowca Kusza HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 *Piko*

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 28.10.2010 13:51

Zrobiłem już taki temat, ale nikt nie odpowiedział i ktoś go zamknoł. Dalej proszę o pomoc!!

Siemka, mam swój serwer diablo mod i mam Fast Exp + 4klvl + 2k pkt w staty mozna rozdać, ale jak ma ktoś w 2000 w siłę na palladynie, a łowca trafi go z np 1 levelem to od razu 2k hp zabiera a moze wiecej bo max można miec 1099hp i bierze kogoś na 1 raz. Proszę o pomoc jak zmienić aby te strzały zabierały mniej hp. Za pomoc daję reputa(+) !!
  • +
  • -
  • 0
[NewCodMod] 87.98.237.7:27018Dołączona grafika
[ProCodMod] 31.186.84.134:27044Dołączona grafika

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.10.2010 14:28

new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
Miczu nie podał w cvarach tego:
register_cvar("diablo_arrow","120.0")
Załóżmy że mam 1001 lvl Łowce więc mam do rozdania 2k pkt. daje wszystko w inteligencje to już mam 2k obrażeń + z cvaru 120 i jeszcze ten drugi cvar ale nie wiem konkretnie co on robi ;/
Chcesz temu zaradzić ?
Zmieniasz to na samej górze na to:
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
I to:
register_cvar("diablo_arrow","120.0")
120.0-na swoje obrażenia np. 500 to 500.0 ;-)
Od razu mówię że nie wiem czy zadziała itd. To tylko moja mała teoria ;D
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych