Oto pierwszy z nich:
Opis:
Objaśnienia A1- CELA. Ilość celi taka aby przy zapełnionych na full slotach na jedną celę przypadało dwóch więźniów. W jednej celi ukryta broń. W jednyj celi ukryte HE. W dwóch celach ukryte przejścia (czerwona krecha). A2- GUN ROOM. A3- SALA DO MAM TALENT, IDOL ITP. A4- KZ. Najlepiej bardzo łatwy. A5- SALA DO RZUCANIA SMOKE'AMI DO CELU A6- STOŁÓWKA. Może być z ukrytym glockiem. A7- BASEN. A8- PODWÓRKO. B1- PRAWDA I FAŁSZ. Powinno znajdować się blisko celi. Prowadzący zadaje pytania, na które odpowiedzieć można tylko: prawda, albo fałsz. TT ustawia się na wybranym polu. Zielone oznacza prawdę, a czerwone fałsz. Prowadzący naciska guzik znajdujący się na przeciw więźniów i niewłaściwe pole opada, zabijając więźniów na nim stojących B2- KLATKA. Powinna znajdować się blisko celi. B3- RING. Nie za mały. Powinien znajdować się blisko celi. B4- LINIA. Blisko celi. Mogą na niej tworzyć szereg więźniowie. Może też być metą do wyścigu taczek. B5- ŚĆIANA POD, KTÓRĄ WIĘŹNIOWIE TWORZĄ SZEREG. B6- PODEST NA BROŃ DLA CT. Dobrze żeby znalazł się tu każdy rodzaj broni i kilka flashów. B7- PUNKTY DO REGENERACJI HP. Wyglądem powinny przypominać apteczki. B8- MIEJSCE DLA WIDOWNI (CT). Skierowane na scenę do np. MT. B9- SCENA DO NP. MAM TALENT. Za sceną znajdują się kulisy i po przeciwnej stronie miejsce dla zwycięzców. B10- PODEST NA SMOKE'I. Leży tu duża ilość granatów SG. B11- ŚĆIANA DO TRAFIANIA GRANATAMI- W wysokiej ścianie znajduje się kilka różnej wielkości, ponumerowanych dziur. Zadaniem więźnia jest trafienie do wyznaczonej dziury Smoke'iem. Na podłodze znajdują się dwie linie wyznaczające miejsce skąd można rzucać. B12- TRYBUNA DLA CT. Skierowana w stronę basenu. B13- TRAMPOLINY. Służą do skakania do wody. Wysokość skoku jest z nich nieznacznie większa. B14- BASEN. Podzielony na 3 lub 4 tory, w zależności od liczby trampolin. Basen kończy się prostopadłą ścianą. Po przepłynięciu basenu można z niego wyskoczyć B15- TOR PRZESZKÓD- Zawiera 3 jednakowe tory. Więzień musie przebyć tor jak najszybciej z punktu startu do mety. Na każdym torze jest kilka "płotków", miejsce które należy przepłynąć i tunel. B16- TRYBUNA DLA CT- Skierowana w stronę boiska do Piłki Nożnej. B17- ŁAWKA DLA DRÓŻYNY 1. B18- ŁAWKA DLA DRUŻYNY 2. B19- BOISKO PIŁKARSKIE. DODATKOWE INFO -(sry ze zassam, ale pomysł git) Przed GR znajduje się "specjalny komuter z przypisanymi do niego odpowiednimi cyframi:1,2,3 itp dzięki czemu można otworzyć poszczególne cele. Np.Klikamy guzik nr 2,więc otwiera lub zamyka nam się cela nr2. Również istnieje przycisk all dzięki czemu otwiera lub zamyka wszystkie cele." - Punkty Respu rozstawione tak, że przy małej ilości graczy cele z ukrytymi przejściami są puste. - Przy ścianie B5 można zrobić "izolatkę", której nie można otworzyć od środka.Wiecej info/kontakt PW/email: [email protected]