Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] [Item] Helm przeciw HSproblem z napisaniem przedmiotu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 25.10.2010 16:00

Witam męczę się od nie wiem jakiego czasu z napisaniem itemu który będzie blokował 3 HS'y na rundę, lub też damage za HS byłby brany jako damage w klatke(3 na runde).

Mam już coś takiego:
pod public DotykBroni(weapon,id)
public hook_TakeDamage(id, Victim, weaponid, idAttacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
if(idAttacker<1||idAttacker>32)
return HAM_IGNORED;
if(hitbox[Victim]==HIT_HEAD && antyhs[id])
return HAM_SUPERCEDE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


w case
case 43:
{
antyhs[id] = 1;
}


plugin init
	RegisterHam( Ham_TraceAttack, "player", "hamTraceAttackPlayer_Pre", 0 );

nad plugin init:
new antyhs[33];
new hitbox[33];


niestety, nie wyskakuje ani 1 blad przy kompilacji, a przedmiot nie działa, mogł by ktoś powiedzieć co jest nie tak?

Ahh miałem jeszcze drugi sposób, jednak on działał tak dziwnie, że praktycznie nie dało się kogoś zabić.

to było coś takiego:
tam gdzi ejest item == 13
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;


pod public takedamage
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43 && get_user_hitzones(0,this) == 254 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

jak juz mowilem ten sposób est dosyc dziwny, nie działa jak należy zgłupiałem przez niego tylko.

Żeby nie było na górze item dopisałem w raz z opisem i na 100% ma id 43.
Proszę o pomoc.

Użytkownik Karrypto edytował ten post 26.10.2010 16:26

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych