Mam już coś takiego:
pod public DotykBroni(weapon,id)
public hook_TakeDamage(id, Victim, weaponid, idAttacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
{
if(idAttacker<1||idAttacker>32)
return HAM_IGNORED;
if(hitbox[Victim]==HIT_HEAD && antyhs[id])
return HAM_SUPERCEDE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
w case
case 43:
{
antyhs[id] = 1;
}
plugin init
RegisterHam( Ham_TraceAttack, "player", "hamTraceAttackPlayer_Pre", 0 );
nad plugin init:
new antyhs[33];
new hitbox[33];
niestety, nie wyskakuje ani 1 blad przy kompilacji, a przedmiot nie działa, mogł by ktoś powiedzieć co jest nie tak?
Ahh miałem jeszcze drugi sposób, jednak on działał tak dziwnie, że praktycznie nie dało się kogoś zabić.
to było coś takiego:
tam gdzi ejest item == 13
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
pod public takedamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43 && get_user_hitzones(0,this) == 254 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
jak juz mowilem ten sposób est dosyc dziwny, nie działa jak należy zgłupiałem przez niego tylko.
Żeby nie było na górze item dopisałem w raz z opisem i na 100% ma id 43.
Proszę o pomoc.
Użytkownik Karrypto edytował ten post 26.10.2010 16:26