Tj w temacie, co z tym robić a raczej jak.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ustawianie ammo dglowi
Temat rozp. Apple(), 25.10.2010 15:20
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.10.2010 15:20
#2
Napisano 25.10.2010 15:58
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) //szuka id bytu broni deagle u gracza o id == id if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) //ustaw broni 50 ammo }
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#3
Napisano 25.10.2010 16:20
Dzięki Miałem to gdzieś ale wiesz Thx.
#4
Napisano 27.10.2010 06:28
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) //szuka id bytu broni deagle u gracza o id == id if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) //ustaw broni 50 ammo }
A gdzie ten kod wpisac? bo też chce mu ustawić nie skończoność, nie znam się an tym;/
#5
Napisano 27.10.2010 14:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Jeden temat jedno pytanie
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Jeden temat jedno pytanie
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych