Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BB

Mapa bb_XaDa (Wielka )By HubertTM

BB

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.10.2010 20:06

Mapa na basebulider (zdjęcia byly robione na Cod Mod więc nie widać wyjścia dla TT ale podpisałem ktora to sciana.

SS :
1.
http://img52.imageshack.us/f/xada.png/
2.
http://img843.imageshack.us/f/xada2.png/
Dołączona grafika
1.Po rozpakowaniu bb_XaDa.bsp wrzucamy do cstrike/maps
2.Jeśli brakuje ci wadów ściągni linki pod tematem z wadami
cs_assasult , office.wad , cstrike.wad Wrzucamy do folderu cstrike

cs_office.wad
Pobierz

cs_assasult.wad
Pobierz

cstrike.wad
Pobierz

Link nie działają napisz!


@edit
Poprawa ortograficzna

Załączone pliki


Użytkownik HubertTM edytował ten post 04.11.2010 15:32

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.10.2010 21:22

Brakuje wadów
  • +
  • -
  • 1

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.10.2010 16:06

Brakuje wadów



Już naprawione (powinno)
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 25.10.2010 16:40

Nadal to samo
  • +
  • -
  • 1

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.10.2010 08:35

Nadal to samo



Sprawdz teraz jak nadal nie działa to powiedz jakiego wada brakuje
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.11.2010 16:51

Skompiluj wszystkimi kompilatorami
  • +
  • -
  • 1

#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.11.2010 18:43

Wszystkimi jest nie wiem co ci nie działa.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.11.2010 06:32

Działa działa ale wygląda jakbyś w ogóle visa i rada i nie użył.
Pokaż log
  • +
  • -
  • 1

#9 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.11.2010 10:35

proszę
hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Hubert\MOJEDO~1\DOWNLO~1\ZHLT25~1\hlcsg.exe "C:\Documents and Settings\Hubert\Pulpit\Mapy\bb_metin2x2"
Entering C:\Documents and Settings\Hubert\Pulpit\Mapy\bb_metin2x2.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       1 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.52 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (0.14 seconds)

Using Wadfile: \counter-strike\cstrike\cs_assault.wad
 - Contains 1 used texture, 5.56 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike\valve\halflife.wad
 - Contains 16 used textures, 88.89 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 1 used texture, 5.56 percent of map (123 textures in wad)

added 10 additional animating textures.
Texture usage is at 0.49 mb (of 4.00 mb MAX)
2.31 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----



hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Hubert\MOJEDO~1\DOWNLO~1\ZHLT25~1\hlbsp.exe "C:\Documents and Settings\Hubert\Pulpit\Mapy\bb_metin2x2"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       1 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 4096)


BSP generation successful, writing portal file 'C:\Documents and Settings\Hubert\Pulpit\Mapy\bb_metin2x2.prt'
2.36 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----



hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Hubert\MOJEDO~1\DOWNLO~1\ZHLT25~1\hlvis.exe "C:\Documents and Settings\Hubert\Pulpit\Mapy\bb_metin2x2"
 297 portalleafs
 976 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       1 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance    [       0 ] [       0 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

fast vis            [     off ] [     off ]
full vis            [     off ] [     off ]


BasePortalVis:
 (0.41 seconds)
LeafThread:
 (190.08 seconds)
average leafs visible: 207
g_visdatasize:11621  compressed from 11286
190.55 seconds elapsed [3m 10s]

-----   END   hlvis -----



Nie wiem czy to ten ale raczej ten
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.11.2010 00:34

To jest z innej mapy ale zapewne masz tak wszędzie. Brakuje rada. Kompiluj wszystkimi czterema kompilatorami. Tak samo masz z de_assasult_bulding
  • +
  • -
  • 1

#11 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.11.2010 09:55

To jest z innej mapy ale zapewne masz tak wszędzie. Brakuje rada. Kompiluj wszystkimi czterema kompilatorami. Tak samo masz z de_assasult_bulding


Nie wiem czy cos to do tego ma ale rada mam na ekstremalnie

A pozatym to ta sama mapa tylko zmieniona nazwa

Użytkownik HubertTM edytował ten post 12.11.2010 09:55

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 14.11.2010 06:22

Ale jednak w logach go nie ma, na mapie też go nie ma :)
+ zainstaluj nowszą wersje ( zhlt.info )
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BB

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych