Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin "HE po 10 sekundach"

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 FootballerPL

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:lubelskie
Offline

Napisano 24.10.2010 19:19

Witam!
Czy mógłby ktoś mi podrzucić/zrobić taki plugin jak "HE po 10 sekundach". To znaczy, aby granata wybuchowego (HE) nie można było wyrzucić przed 10 sekundami od startu rundy, ale od 11 sekundy dopiero :) Myślę, że komuś kto zna amx'a to nie powinno to sprawić problemu.

Z góry dziękuję!

Dodano 27 październik 2010 - 14:32:
Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.10.2010 14:43




#pragma semicolon 0

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 



#define PLUGIN "Nowy Plugin" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "DarkGL" 



new bool:asd = true;



public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 

	// Add your code here.. 

} 



public Nowa_Runda()

{

	asd = false;

	set_task(10.0,"xd",1)

}



public xd(){

	asd = true;

}



public PlayerPreThink(id) 

{     

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

	set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

	

	return FMRES_HANDLED 

} 



public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

	

	if(!is_user_alive(id) || asd) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 

	return FMRES_IGNORED 

	

	set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

	

	return FMRES_HANDLED 

}  


  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych