Siemka,
jak zablokować bronie w cod? niby jest wszystko zablokowane w kodzie cod, na serwerze tak samo a mozna kupowac bronie w kazdej klasie;/ moze jakiś plugin osoby na to/.?
teraz itemki:)
proszę napisać jak dodać takie itemki co i jak:) czyli krok po kroku.
nazwa: double-deagle
opis: Zadaje podwojne obrażenia
nazwa: Mocne M4
opis: Masz 1/15 szanse na zabicie z m4
nazwa: speed
opis: Jestes szybszy o 50%
nazwa: NoGraviti
opis: Twoja grawitacja jest zmiejszona o 60%
nazwa: Przybornik
opis: Posiadasz 15 dmg wiecej i 50% mniejszy odrzut broni
nazwa: Paczka Granatow
opis: Dostajesz wszystkie granaty
nazwa: Tajemnica Strzelca
opis: Masz 1/15 szans na natychmiastowe zabicie z ak-47
nazwa :Naboje od yamakashi
opis:masz 1/3 szan na natychmiastowe zabicie z dgl
nazwa: Wybuchowe Strzały
opis: masz 1/3 ze bron zada krytyczne uderzenie.
nazwa: Dodatkowe wyposazenie
opis: Dostajesz 3 miny, ktore mozesz polozyc.
Nazwa:Tajemnica strzelca
opis: masz eliminacje rozrzutu i dostaje sie ak
Myślę że ktoś pomoże:]
Proszę napisac jak to zrobić tylko to sam sobie zrobie;p
dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Nowe itemki+blokada broni
Temat rozp. xyz?, 24.10.2010 18:03
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 24.10.2010 18:03
#2
Napisano 26.10.2010 18:04
Siemka,
jak zablokować bronie w cod? niby jest wszystko zablokowane w kodzie cod, na serwerze tak samo a mozna kupowac bronie w kazdej klasie;/ moze jakiś plugin osoby na to/.?
przecież masz w kodzie Coda od razu zablokowane bronie.
Itemki same się nie zrobią . Jak dodać itemy: Jak dodać itemy do CodMod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak dodać 1/x z broni: [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak dodać Podwójne obrażenia z deagla:
Pod tym:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper &&
random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random_num(1,2) == 1) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Dodaj to:
if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 37)
damage*=2.0;
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Klasa && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
Powyzszy kod przedstawia, ze dana klasa bedzie miala 1/4 z deagal.