Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

co i jak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 espo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:W0wa
Offline

Napisano 24.10.2010 09:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death() set_task(1.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)

Siemka, czy moglibyście mi wyjaśnić, co i jak z ostatnimi 2 linkijkami ? Ja tego nie łapie. np. read_data, "r_spawn" set_task.. niewiem, pomóżcie jeśli możecie.

Czy read_data poprostu pobiera informacje ?

Użytkownik espo edytował ten post 24.10.2010 09:34

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.10.2010 09:44

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg","EventSmierci","a")
}
public EventSmierci()
{
new ofiara = read_data(2);
set_task(1.0, "OzywGracza",ofiara)
}
OzywGracza(ofiara)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, ofiara);
}

Ja bym to zrobił tak :D

Set_task // Odlicza nam ileś sekund do wykonanej operacji np: damy sobie to co tutaj mamy set_task(1.0, "OzywGracza",ofriara) i wtedy jak gracz zabije ofiare bo zawsze tak jest :D to ofiara ożyje za jedną sekundę od śmierci :)
read_data(2); // pobiera nam ID ofiary czyli tego gostka który zginął z broni atakowanego :) czyli całego read_data(1);
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,ofiara) //to jest natyv który ożywia gracza z modułu hamsandwich :)
register_event("DeathMsg","EventSmierci","a") // pobiera globalnie każde śmierci gracza , czy to że się sam gracz zabił czy to że go ktoś zabił :)


albo jeszcze prościej
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() register_event("DeathMsg","EventSmierci","a")
public EventSmierci() ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, read_data(2));


jak gracz zabije ofiarę to od razu ożyje :)

Użytkownik hardbot edytował ten post 24.10.2010 09:45


#3 espo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:W0wa
Offline

Napisano 24.10.2010 09:51

Dziękuje pkt. A mógłbyś mi jeszcze wyjaśnić w jakich sytuacjach używać zmiennych ? Bo zmienne to też czego nie umiem.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.10.2010 10:03

to tak zmienne używamy do zaindexowania np coś od gracza bądź takich zminnych do cvarów np:

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Cos hyhyhy"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"
#define VERSION "1.0"

new zmienna_globalna; //ogólna np do cvaru
new zmienna_indexowa[33]; // dla gracz np ;)

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
zmienna_globalna=register_cvar("ile_dac_zycia_graczowi","100")
}
public client_authorized(id)
{
set_task(5.0,"UstawInfo",id,_,_,_)//
}
public UstawInfo(id)
{
set_user_health(id,get_user_health(id)+zmienna_globalna) // do danego życia gracza doda ustawianym cvarem iles zycia
get_user_name(id, zmienna_indexowa, 32);

client_print(id, print_chat, "Witaj %s dostales darmowe %d Zycia",zmienna_indexowa,zmienna_globalna) // pobiera nazwe gracza i ilosc zycia które dostał.
}


#5 espo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:W0wa
Offline

Napisano 24.10.2010 10:05

Spoko. Nic nie zrozumiałem xD Ale ok. Pkt dla Cb. Poczytam sobie jeszcze to pare razy i może wejdzie.
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.10.2010 10:08

ożywanie odrazu po zabiciu nie jest za mądre :)
  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.10.2010 11:44

^^ wiem wiem ale tak dla przykładu :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych