Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ewelinka_sound przerobienie// dam +


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 PioneK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 26.10.2008 14:39

Witam znalazłem plugin ewelinka_sound tzn taki co po wpisanie u say np d*pa odpowiada jakimś dzwiekiem ... i jest on fajny ALE chciałbym go troche przerobic tzn. teraz jest tak że jak wpisze "d*pa" to slyszy tylko on a jak chce zeby słyszeli wszyscy na serverze ... da sie to zrobić ??

KOD SMA

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
"misc/m[Y]d/dzwieki/elo.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/siema.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/siemano..wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/czesiu.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/edek.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/flashbang.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/*****.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/lec.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/mnietowali.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/pajac.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/palec.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/pier**le.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/pojebani.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/pomocy.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/spierdalajmy.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/ssij.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/strzelac.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/wuadek.wav",
"misc/m[Y]d/dzwieki/wykopki.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/tk4.wav"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say elo", "say_elo_handle")
register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
register_clcmd("say siemano", "say_siemano_handle")
register_clcmd("say czesiu", "say_czesiu_handle")
register_clcmd("say edek", "say_edek_handle")
register_clcmd("say flashbang", "say_flashbang_handle")
register_clcmd("say *****", "say_kurwa_handle")
register_clcmd("say lec", "say_lec_handle")
register_clcmd("say mnietowali", "say_mnietowali_handle")
register_clcmd("say pajac", "say_pajac_handle")
register_clcmd("say palec", "say_palec_handle")
register_clcmd("say pier**le", "say_pierdole_handle")
register_clcmd("say pojebani", "say_pojebani_handle")
register_clcmd("say pomocy", "say_pomocy_handle")
register_clcmd("say spierdalajmy", "say_spierdalajmy_handle")
register_clcmd("say ssij", "say_ssij_handle")
register_clcmd("say strzelac", "say_strzelac_handle")
register_clcmd("say wuadek", "say_wuadek_handle")
register_clcmd("say wykopki", "say_wykopki_handle")

g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
pause("ad")
}
}

for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
play_sound(id, 0)
}

public say_siema_handle(id)
{
play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
play_sound(id, 2)
}
}

public say_czesiu_handle(id)
{
play_sound(id, 3)
}
}

public say_edek_handle(id)
{
play_sound(id, 4)
}
}

public say_flashbang_handle(id)
{
play_sound(id, 5)
}
}

public say_kurwa_handle(id)
{
play_sound(id, 6)
}
}

public say_lec_handle(id)
{
play_sound(id, 7)
}
}

public say_mnietowali_handle(id)
{
play_sound(id, 8)
}
}

public say_pajac_handle(id)
{
play_sound(id, 9)
}
}

public say_palec_handle(id)
{
play_sound(id, 10)
}
}

public say_pierdole_handle(id)
{
play_sound(id, 11)
}
}

public say_pojebani_handle(id)
{
play_sound(id, 12)
}
}

public say_pomocy_handle(id)
{
play_sound(id, 13)
}
}

public say_spierdalajmy_handle(id)
{
play_sound(id, 14)
}
}

public say_ssij_handle(id)
{
play_sound(id, 15)
}
}

public say_strzelac_handle(id)
{
play_sound(id, 16)
}
}

public say_wuadek_handle(id)
{
play_sound(id, 17)
}
}

public say_wykopki_handle(id)
{
play_sound(id, 18)
}
public play_sound(id, soundid)
{
static buffer[64]

format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

if(is_user_alive(id))
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
else
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}


mam nadzieje ze ktoś pomoze ... Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.10.2008 14:59

Zamiast
console_cmd(id,
daj
console_cmd(0,

  • +
  • -
  • 0

#3 PioneK

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 26.10.2008 15:20

czyli tam gdzie jest

console_cmd(id, "spk %s", buffer)

to ma być

console_cmd(0, "spk %s", buffer)


  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.10.2008 15:26

Tak. Chociaż zwykle używane jest client_cmd a nie console_cmd
  • +
  • -
  • 0

#5 PioneK

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 26.10.2008 15:51

a jak będę miał to bonsole_cmd to bedzie działac ??
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.10.2008 15:53

jeżeli działało console_cmd dla jednej osoby to i będzie działać dla wszystkich, a najlepiej przetestuj ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 PioneK

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 26.10.2008 20:46

ok działa wszystko dzięki ... ale narodził sie 2 problem ... dodałem kilka dzwieków jeszcze
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
	"misc/m[Y]d/dzwieki/elo.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/siema.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/siemano..wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/czesiu.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/edek.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/flashbang.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/*****.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/lec.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/mnietowali.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/pajac.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/palec.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/pier**le.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/pojebani.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/pomocy.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/spierdalajmy.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/ssij.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/strzelac.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/wuadek.wav",
	"misc/m[Y]d/dzwieki/wykopki.wav"
	"misc/m[Y]d/dzwieki/bot.wav"
	"misc/m[Y]d/dzwieki/cwel.wav"
	"misc/m[Y]d/dzwieki/n00b.wav"
	"misc/m[Y]d/dzwieki/zal.wav"
	"misc/m[Y]d/dzwieki/zal1.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
	"misc/tk1.wav",
	"misc/tk2.wav",
	"misc/tk3.wav",
	"misc/tk4.wav"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say elo",   "say_elo_handle")
	register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
	register_clcmd("say siemano",   "say_siemano_handle")
	register_clcmd("say czesiu",   "say_czesiu_handle")
	register_clcmd("say edek",   "say_edek_handle")
	register_clcmd("say flashbang",   "say_flashbang_handle")
	register_clcmd("say *****",   "say_kurwa_handle")
	register_clcmd("say lec",   "say_lec_handle")
	register_clcmd("say mnietowali",   "say_mnietowali_handle")
	register_clcmd("say pajac",   "say_pajac_handle")
	register_clcmd("say palec",   "say_palec_handle")
	register_clcmd("say pier**le",   "say_pierdole_handle")
	register_clcmd("say pojebani",   "say_pojebani_handle")
	register_clcmd("say pomocy",   "say_pomocy_handle")
	register_clcmd("say spierdalajmy",   "say_spierdalajmy_handle")
	register_clcmd("say ssij",   "say_ssij_handle")
	register_clcmd("say strzelac",   "say_strzelac_handle")
	register_clcmd("say wuadek",   "say_wuadek_handle")
	register_clcmd("say bot",   "say_bot_handle")
	register_clcmd("say cwel",   "say_cwel_handle")
	register_clcmd("say n00b",   "say_n00b_handle")
	register_clcmd("say zal",   "say_zal_handle")
	register_clcmd("say zal1",   "say_zal_handle")
	
	g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{   
	for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
	{   
		if(!precache_sound(g_sounds[i]))
		{
			log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
			pause("ad")
		}
	}
	
	for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
	{
		if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
	{
		log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
		pause("ad")
	}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
	play_sound(id, 0)
}
public say_siema_handle(id)
{
	play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
	play_sound(id, 2)
}

public say_czesiu_handle(id)
{
	play_sound(id, 3)
}

public say_edek_handle(id)
{
	play_sound(id, 4)
}

public say_flashbang_handle(id)
{
	play_sound(id, 5)
}

public say_kurwa_handle(id)
{
	play_sound(id, 6)
}

public say_lec_handle(id)
{
	play_sound(id, 7)
}

public say_mnietowali_handle(id)
{
	play_sound(id, 8)
}

public say_pajac_handle(id)
{
	play_sound(id, 9)
}

public say_palec_handle(id)
{
	play_sound(id, 10)
}

public say_pierdole_handle(id)
{
	play_sound(id, 11)
}

public say_pojebani_handle(id)
{
	play_sound(id, 12)
}

public say_pomocy_handle(id)
{
	play_sound(id, 13)
}

public say_spierdalajmy_handle(id)
{
	play_sound(id, 14)
}

public say_ssij_handle(id)
{
	play_sound(id, 15)
}

public say_strzelac_handle(id)
{
	play_sound(id, 16)
}

public say_wuadek_handle(id)
{
	play_sound(id, 17)
}

public say_wykopki_handle(id)
{
	play_sound(id, 18)

}
public say_bot_handle(id)
{
	play_sound(id, 19)
}
public say_cwel_handle(id)
{
	play_sound(id, 20)
}
public say_n00b_handle(id)
{
	play_sound(id, 21)
}
public say_zal_handle(id)
{
	play_sound(id, 22)
}
public say_zal1_handle(id)
{
	play_sound(id, 23)
}
public play_sound(id, soundid)
{
	static buffer[64]

	format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

	if(is_user_alive(id))
	{
		for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
		{
			if(is_user_connected(i))
			{
				  client_cmd(0, "spk %s", buffer)
			}
		}
	}
	else
	{
		for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
		{
			if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
			{
				  client_cmd(0, "spk %s", buffer)
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
	if(TA)
	{
		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	}
}

I jak chce skomplikowac wyskakuje mi

/home/groups/amxmodx/tmp3/textWg1f00.sma(29) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"


co moze być nie tak ?? proszę o pomoc ... dam +
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.10.2008 22:39

Brakuje przecinków od wykopków:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
    "misc/m[Y]d/dzwieki/elo.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/siema.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/siemano..wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/czesiu.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/edek.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/flashbang.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/*****.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/lec.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/mnietowali.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/pajac.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/palec.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/pier**le.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/pojebani.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/pomocy.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/spierdalajmy.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/ssij.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/strzelac.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/wuadek.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/wykopki.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/bot.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/cwel.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/n00b.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/zal.wav",
    "misc/m[Y]d/dzwieki/zal1.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
    "misc/tk1.wav",
    "misc/tk2.wav",
    "misc/tk3.wav",
    "misc/tk4.wav"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_clcmd("say elo",   "say_elo_handle")
    register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
    register_clcmd("say siemano",   "say_siemano_handle")
    register_clcmd("say czesiu",   "say_czesiu_handle")
    register_clcmd("say edek",   "say_edek_handle")
    register_clcmd("say flashbang",   "say_flashbang_handle")
    register_clcmd("say *****",   "say_kurwa_handle")
    register_clcmd("say lec",   "say_lec_handle")
    register_clcmd("say mnietowali",   "say_mnietowali_handle")
    register_clcmd("say pajac",   "say_pajac_handle")
    register_clcmd("say palec",   "say_palec_handle")
    register_clcmd("say pier**le",   "say_pierdole_handle")
    register_clcmd("say pojebani",   "say_pojebani_handle")
    register_clcmd("say pomocy",   "say_pomocy_handle")
    register_clcmd("say spierdalajmy",   "say_spierdalajmy_handle")
    register_clcmd("say ssij",   "say_ssij_handle")
    register_clcmd("say strzelac",   "say_strzelac_handle")
    register_clcmd("say wuadek",   "say_wuadek_handle")
    register_clcmd("say bot",   "say_bot_handle")
    register_clcmd("say cwel",   "say_cwel_handle")
    register_clcmd("say n00b",   "say_n00b_handle")
    register_clcmd("say zal",   "say_zal_handle")
    register_clcmd("say zal1",   "say_zal_handle")
   
    g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{   
    for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
    {   
        if(!precache_sound(g_sounds[i]))
        {
            log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
            pause("ad")
        }
    }
   
    for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
    {
        if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
    {
        log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
        pause("ad")
    }
}
}

public say_elo_handle(id)
{
    play_sound(id, 0)
}
public say_siema_handle(id)
{
    play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
    play_sound(id, 2)
}

public say_czesiu_handle(id)
{
    play_sound(id, 3)
}

public say_edek_handle(id)
{
    play_sound(id, 4)
}

public say_flashbang_handle(id)
{
    play_sound(id, 5)
}

public say_kurwa_handle(id)
{
    play_sound(id, 6)
}

public say_lec_handle(id)
{
    play_sound(id, 7)
}

public say_mnietowali_handle(id)
{
    play_sound(id, 8)
}

public say_pajac_handle(id)
{
    play_sound(id, 9)
}

public say_palec_handle(id)
{
    play_sound(id, 10)
}

public say_pierdole_handle(id)
{
    play_sound(id, 11)
}

public say_pojebani_handle(id)
{
    play_sound(id, 12)
}

public say_pomocy_handle(id)
{
    play_sound(id, 13)
}

public say_spierdalajmy_handle(id)
{
    play_sound(id, 14)
}

public say_ssij_handle(id)
{
    play_sound(id, 15)
}

public say_strzelac_handle(id)
{
    play_sound(id, 16)
}

public say_wuadek_handle(id)
{
    play_sound(id, 17)
}

public say_wykopki_handle(id)
{
    play_sound(id, 18)

}
public say_bot_handle(id)
{
    play_sound(id, 19)
}
public say_cwel_handle(id)
{
    play_sound(id, 20)
}
public say_n00b_handle(id)
{
    play_sound(id, 21)
}
public say_zal_handle(id)
{
    play_sound(id, 22)
}
public say_zal1_handle(id)
{
    play_sound(id, 23)
}
public play_sound(id, soundid)
{
    static buffer[64]

    format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

    if(is_user_alive(id))
    {
        for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
        {
            if(is_user_connected(i))
            {
                  client_cmd(0, "spk %s", buffer)
            }
        }
    }
    else
    {
        for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
        {
            if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
            {
                  client_cmd(0, "spk %s", buffer)
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
    if(TA)
    {
        emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    }
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych