#include <hamsandwich>
Zarejestrowałem zdarzenie w "plugin_init", no i teraz u mnie to wygląda coś takiego
public RoundStart()
{
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
public cl_spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return
set_hudmessage(100, 210, 25, -1.0, 0.14, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
if(player_class[id] == Moja_Klasa) {
zmiana_skinu[id] = random_num(0,3)
if(zmiana_skinu[id] == 1) {
changeskin(id,0)
show_hudmessage(id, "Wygladasz jak przeciwnik")
}
else
changeskin(id,1)
}
else
zmiana_skinu[id] = 0
(...) // reszta kodu nie potrzebna
}
No i ten HUD wyświetla się sporadycznie, bardzo rzadko (oczywiście chodzi mi o wyświetlanie gdy ten skin się zmieni). Próbowałem ze zmienianiem tych kanałów (ostatniego parametru), ale to nic nie pomogło. Ktoś może zna rozwiązanie?
Użytkownik sebul edytował ten post 21.10.2010 21:58