Witam, czy wie ktos w jaki sposob moge uzyskac efekt sfery, cos w rodzaju banki mydlanej albo szklanej kopuly ?
Chcialbym stworzyc item do diablo ale nie zadawala mnie ten promien ktory jest tworzony w przypadku niektorych totemow. Chcialbym cos w ksztalcie szklanej kopuly. Czytalem rozne tematy o tworzeniu sfery i efekty jakie znalazlem byly niezadowalajace.
Moze ktos zna jakis podobny plugin w ktorym jest cos takiego wykorzystane ?
Czy moze da sie zrobic cos takiego uzywajac jakiegos sprite i odswiezac go co jakis czas zeby ta kopula utrzymywala sie przez kilka sekund ?
Widzialem pluginy ktore tworza cos w rodzaju kolorowej kuli dookola obiektu ( np aura damage) Czy jest mozliwe zrobic 2 kule o tym samym promieniu Jedna powiedzmy niebieska o promieniu r+5 a druga mniejsza o promieniu r w tym samym punkcie zaczepienia i ta mniejsza niwelowalaby w srodku ta niebieska poswiate ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Efekt Banki mydlanej
Temat rozp. ZiuTeK, 21.10.2010 19:16
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.10.2010 19:16
#2
Napisano 21.10.2010 21:20
wziąć i stworzyć sprite bądź model tej całej kopuły i zrobić ładny efekt
w BleachMOD jest coś takiego że tworzy koło gracza wir lecz nie doszukałem się tego w tym
w BleachMOD jest coś takiego że tworzy koło gracza wir lecz nie doszukałem się tego w tym
#3
Napisano 22.10.2010 09:58
To chyba był ten plugin na zombie go miałem (taka fajna powłoka) http://forums.allied...57&postcount=42
#4
Napisano 22.10.2010 22:17
#define TE_BUBBLES 113 // Create alpha sprites inside of box, float upwards // write_byte(TE_BUBBLES) // write_coord(position.x) (min start position) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_coord(position.x) (max start position) // write_coord(position.y) // write_coord(position.z) // write_coord(float height) // write_short(model index) // write_byte(count) // write_coord(speed) #define TE_BUBBLETRAIL 114 // Create alpha sprites along a line, float upwards // write_byte(TE_BUBBLETRAIL) // write_coord(position.x) (min start position) // write_coord(position.y) (min start position) // write_coord(position.z) (min start position) // write_coord(position.x) (max start position) // write_coord(position.y) (max start position) // write_coord(position.z) (max start position) // write_coord(float height) // write_short(model index) // write_byte(count) // write_coord(speed)
sprawdz sobie ktores moze o to ci chodzi
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych