Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD:MW] Statystyki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 17:59

Witam. Mam na serwerze 4001 lvl czyli po 2000 statystyk na każdą. I dodałem szybsze rozdzielanie punktów ale jak mam zrobić żeby dodawało po +100 a nie po +10? I co odpowiada za ilość punktów maksymalnych w danej statystyce w tym +100?
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Kondycje");

menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<500){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<500){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<500){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.10.2010 18:12

if(inteligencja_gracza[id]<500){

max pkt w statystyce

każde 10 zmieniasz na 100, 500 na max statysyk, w każdym case do dodawania 10pkt

case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 21.10.2010 18:12

  • +
  • -
  • 1

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 18:18

Max statystyk to 2000. Mógłbyś to za mnie zrobić? Bo jak ja robię i ktoś wbije większy lvl niż 400~ to w ogóle nie pojawia się te menu z dodawaniem.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.10.2010 18:39

znajdź sobie
public SprawdzPoziom(id)
{    
    if(poziom_gracza[id] <
i dodaje sobie po < 4001, może masz ustawiony na 400 ^^


public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Kondycje");

menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<2000){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<2000){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<2000){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<2000){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=2000-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 2000;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 2000;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.10.2010 18:58

Po dodaniu taki błąd;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "PrzydzielPunkty" on line 1382

1 Error.
Could not locate output file D:\call of duty + deathmatch\QTM_CodMod.amx (compile failed).


to jest { tutaj;
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych