public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Kondycje");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<500){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<500){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<500){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[COD:MW] Statystyki
Temat rozp. Krejzol, 21.10.2010 17:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.10.2010 17:59
Witam. Mam na serwerze 4001 lvl czyli po 2000 statystyk na każdą. I dodałem szybsze rozdzielanie punktów ale jak mam zrobić żeby dodawało po +100 a nie po +10? I co odpowiada za ilość punktów maksymalnych w danej statystyce w tym +100?
#2
Napisano 21.10.2010 18:12
if(inteligencja_gracza[id]<500){
max pkt w statystyce
każde 10 zmieniasz na 100, 500 na max statysyk, w każdym case do dodawania 10pkt
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
Użytkownik Frajer edytował ten post 21.10.2010 18:12
#3
Napisano 21.10.2010 18:18
Max statystyk to 2000. Mógłbyś to za mnie zrobić? Bo jak ja robię i ktoś wbije większy lvl niż 400~ to w ogóle nie pojawia się te menu z dodawaniem.
#4
Napisano 21.10.2010 18:39
znajdź sobie
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] <i dodaje sobie po < 4001, może masz ustawiony na 400
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj 100 w Kondycje");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<2000){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<2000){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<2000){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<2000){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=2000-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 2000;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=2000-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 2000;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 100){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+100 > 2000 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 2000;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=100
punkty_gracza[id] -= 100;
}
}
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#5
Napisano 21.10.2010 18:58
Po dodaniu taki błąd;
to jest { tutaj;
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Symbol already defined: "PrzydzielPunkty" on line 1382
1 Error.
Could not locate output file D:\call of duty + deathmatch\QTM_CodMod.amx (compile failed).
to jest { tutaj;
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych