Witam.
Jak zrobić żeby klasa komandos i item Nóż komandosa miał 1/2 na zabicie a nie 1/1?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[COD:MW] Komandos
Temat rozp. Krejzol, 21.10.2010 15:03
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.10.2010 15:03
#2
Napisano 21.10.2010 15:53
Daj mi *.sma to ci zaraz zrobię
#3
Napisano 21.10.2010 15:58
Szukasz:
Zamieniasz na:
Szukasz:
Zamieniasz na:
I to chyba wszystko
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Zamieniasz na:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random_num(1, 2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Szukasz:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Zamieniasz na:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
}
I to chyba wszystko
#4
Napisano 23.10.2010 11:37
Ale wtedy będzie losowanie 1/1 1/2... i mówię ci że będzie w 80% samo 1/1.
Znany jako oeN.
#5
Napisano 26.10.2010 17:57
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random_num(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Od razu mówię, że nie jestem pewny czy to działa. Nie testowałem!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych