Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin można użyć tyle razy ile jest w cvarze?
#1
Napisano 20.10.2010 14:01
Chyba zrozumieliście o co mi biega? Z góry dzięki za pomoc.
#2
Napisano 20.10.2010 14:24
new g_pcvar_ilosc
w pugin_init
g_pcvar_ilosc = register_cvar("ilosc_uzycia", "1");
potem
public cos_tam(id)
new ilosc = get_cvar_num("g_pcvar_ilosc")
if(funkcja[id] == ilosc) {
client_print(id, print_chat, "Tej komendy mozesz uzyc %d na mape" , g_pcvar_ilosc[id]]);
cos_tam(id);
}
else
{
funkcja[id];
}
}
#3
Napisano 20.10.2010 14:35
To kawałek kodu czy to jest dobrze?
public kupon(id){
if(get_pcvar_num(plugin_on) == 1)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
new ilosc_kuponow = get_cvar_num("ilosc")
if(kasa < get_pcvar_num(price) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz kasy, nie losujesz.", get_pcvar_num(price))
return PLUGIN_HANDLED //robimy returna i tym samym kończymy działanie funkcji
}
if(!is_user_alive(id)){
cs_set_user_money(id, kasa -get_pcvar_num(kara) )
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz, wiec nie badz taki sprytny. Komenda off. -500 $ Za probe.")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(ilosc2[id] == get_pcvar_num(ilosc_kuponow)) // sprawdzenie czy juz wykorzystalismy limit ;f
{
client_print(id, print_chat, "Juz nie ma kuponow Przykro mi ")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(is_user_alive(id) )
{
new rand = random_num(0,6)
switch(rand)
{
Użytkownik Kaskader edytował ten post 20.10.2010 15:07
#4
Napisano 20.10.2010 15:18
czy to wygląda coś mniej więcej do tego? (w plugin_init)
register_clcmd("say /kupon", "kupon")
public kupon(id){
new wlaczony = get_pcvar_num(plugin_on)
if(wlaczony)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
new ilosc_kuponow = get_cvar_num("ilosc")
if(kasa < get_pcvar_num(price) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz kasy, nie losujesz.", get_pcvar_num(price))
return PLUGIN_HANDLED //robimy returna i tym samym kończymy działanie funkcji
}
if(!is_user_alive(id)){
cs_set_user_money(id, kasa -get_pcvar_num(kara) )
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz, wiec nie badz taki sprytny. Komenda off. -500 $ Za probe.")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(kupon[id] == get_pcvar_num(ilosc_kuponow)) // sprawdzenie czy juz wykorzystalismy limit ;f
{
client_print(id, print_chat, "Juz nie ma kuponow Przykro mi ")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
#5
Napisano 20.10.2010 15:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kupon"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Koksik"
new plugin_on
new gravity_on
new speed_on
new noclip_on
new elite_on
new health_on
new kill_on
new money_on
new price
new kara
new ilosc
new ilosc2[33]
new power_on
new niemam_on
new bool:dziadek[33] // zmienna globalna sprawdzajaca czy dana osoba jest dziadkiem
new bool:speed[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /kupon", "kupon");
plugin_on = register_cvar("amx_kupon_plugin", "1") ;
price = register_cvar("amx_kupon_price", "400") ;
gravity_on = register_cvar("amx_gravity_on", "1") ;
speed_on = register_cvar("amx_speed_on", "1") ;
noclip_on = register_cvar("amx_noclip_on", "1") ;
elite_on = register_cvar("amx_elite_on", "1") ;
health_on = register_cvar("amx_health_on", "1") ;
kill_on = register_cvar("amx_kill_on", "1") ;
money_on = register_cvar("amx_money_on", "1") ;
ilosc = register_cvar("amx_ilosc_kuponow", "1");
kara = register_cvar("amx_kara", "500");
power_on = register_cvar("power", "1")
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
register_event("CurWeapon", "ObecnaBron", "b", "1=1") // event wywolywany przy kazdej zmianie broni ;f
register_event("CurWeapon", "Speed", "b", "1=1")
niemam_on = register_cvar("niemam","1")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cojest.wav")
precache_sound("misc/niemambroni.wav")
precache_sound("misc/stoj.wav")
precache_sound("misc/pojebani.wav")
precache_sound("misc/spierdalamy.wav")
precache_sound("misc/wuadek.wav")
precache_sound("misc/strzelac.wav")
precache_sound("misc/gamonie.wav")
precache_sound("misc/zywcem.wav")
}
public kupon(id){
if(get_pcvar_num(plugin_on) == 1)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
if(kasa < get_pcvar_num(price) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz kasy, nie losujesz.", get_pcvar_num(price))
return PLUGIN_HANDLED //robimy returna i tym samym kończymy działanie funkcji
}
if(!is_user_alive(id)){
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(kara) )
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz, wiec nie badz taki sprytny. Komenda off. -500 $ Za probe.")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(ilosc2[id] == get_pcvar_num(ilosc)) // sprawdzenie czy juz wykorzystalismy limit ;f
{
client_print(id, print_chat, "Juz nie ma kuponow Przykro mi ")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(is_user_alive(id) )
{
new rand = random_num(0,6)
switch(rand)
{
case 0: {
if (get_pcvar_num(gravity_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/stoj")
cs_set_user_money(id, kasa -get_pcvar_num(price) )
set_user_gravity(id, 0.50)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Grawitacje! Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 1: {
if(get_pcvar_num(elite_on) == 1 )
{
client_cmd(0,"spk misc/strzelac")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id, "ammo_9mm")
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Dual Elite's. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 2: {
if (get_pcvar_num(money_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/popierdolilo")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
cs_set_user_money(id, kasa + 6000)
client_print(id, print_chat, "Wygrales 6000 $. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 3: {
if (get_pcvar_num(noclip_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/pojebani")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_noclip(id, 1)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Noclip! Gratulacje.") ;
set_task(20.0, "ZnowNormal", id) // patrz w dol
}
else kupon(id)
}
case 4: {
if (get_pcvar_num(health_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/wuadek")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_health(id, zycie + 50)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz 50 HP. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 5: {
if (get_pcvar_num(kill_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/zywcem")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "Popelniles samobojstwo... Najwyrazniej miales problemy...") ;
}
else kupon(id)
}
case 6: {
if (get_pcvar_num(speed_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/cojest")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_maxspeed(id, 100.0)
client_print(id, print_chat, "Starosc nie radosc.")
dziadek[id] = true // Dobra jest dziadek
set_task(20.0, "ZnowMlody", id) // Robimy taska dla dziadka, aby przywocic mu speeda.
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
case 7: {
if (get_pcvar_num(power_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/gamonie")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_maxspeed(id, 450.0)
client_print(id, print_chat, "Wygrales Tigera a po wypiciu zyskales Power.")
speed[id] = true // Jest speed
set_task(30.0, "Wolny", id) // Po tasku wróci do normalnosci
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
case 8: {
if (get_pcvar_num(niemam_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/niemambroni")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
client_print(id, print_chat, "Balowaes z radosci az cie okradli.")
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
client_cmd(id, "drop;drop;drop;drop");
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
}
I teraz normalnie już działa ale jak ustawić limit na rundę nie na mape?
Użytkownik Kaskader edytował ten post 20.10.2010 15:54
#6
Napisano 20.10.2010 15:58
new rand = random_num(0,6)
switch(rand)
sprawdź to, najlepiej jakbyś dał cały kod,
#7
Napisano 20.10.2010 16:01
Masz cały kod: PS. A mógłbyś mi powiedzieć jak zrobić żeby dziadek po zmienieniu broni nie tracił ustalonej prędkości przed czasem ? Bo to mi ni styka.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kupon"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Koksik"
new plugin_on
new gravity_on
new speed_on
new noclip_on
new elite_on
new health_on
new kill_on
new money_on
new price
new kara
new ilosc
new ilosc2[33]
new power_on
new niemam_on
new bool:dziadek[33] // zmienna globalna sprawdzajaca czy dana osoba jest dziadkiem
new bool:speed[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /kupon", "kupon");
plugin_on = register_cvar("amx_kupon_plugin", "1") ;
price = register_cvar("amx_kupon_price", "400") ;
gravity_on = register_cvar("amx_gravity_on", "1") ;
speed_on = register_cvar("amx_speed_on", "1") ;
noclip_on = register_cvar("amx_noclip_on", "1") ;
elite_on = register_cvar("amx_elite_on", "1") ;
health_on = register_cvar("amx_health_on", "1") ;
kill_on = register_cvar("amx_kill_on", "1") ;
money_on = register_cvar("amx_money_on", "1") ;
ilosc = register_cvar("amx_ilosc_kuponow", "1");
kara = register_cvar("amx_kara", "500");
power_on = register_cvar("power", "1")
set_task(30.0, "printer", _, _, _, "b");
register_event("CurWeapon", "ObecnaBron", "b", "1=1") // event wywolywany przy kazdej zmianie broni ;f
register_event("CurWeapon", "Speed", "b", "1=1")
niemam_on = register_cvar("niemam","1")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cojest.wav")
precache_sound("misc/niemambroni.wav")
precache_sound("misc/stoj.wav")
precache_sound("misc/pojebani.wav")
precache_sound("misc/spierdalamy.wav")
precache_sound("misc/wuadek.wav")
precache_sound("misc/strzelac.wav")
precache_sound("misc/gamonie.wav")
precache_sound("misc/zywcem.wav")
}
public kupon(id){
if(get_pcvar_num(plugin_on) == 1)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
if(kasa < get_pcvar_num(price) )
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz kasy, nie losujesz.", get_pcvar_num(price))
return PLUGIN_HANDLED //robimy returna i tym samym kończymy działanie funkcji
}
if(!is_user_alive(id)){
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(kara) )
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz, wiec nie badz taki sprytny. Komenda off. -500 $ Za probe.")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(ilosc2[id] == get_pcvar_num(ilosc)) // sprawdzenie czy juz wykorzystalismy limit ;f
{
client_print(id, print_chat, "Juz nie ma kuponow Przykro mi ")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(is_user_alive(id) )
{
new rand = random_num(0,6)
switch(rand)
{
case 0: {
if (get_pcvar_num(gravity_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/stoj")
cs_set_user_money(id, kasa -get_pcvar_num(price) )
set_user_gravity(id, 0.50)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Grawitacje! Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 1: {
if(get_pcvar_num(elite_on) == 1 )
{
client_cmd(0,"spk misc/strzelac")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id, "ammo_9mm")
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Dual Elite's. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 2: {
if (get_pcvar_num(money_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/popierdolilo")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
cs_set_user_money(id, kasa + 6000)
client_print(id, print_chat, "Wygrales 6000 $. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 3: {
if (get_pcvar_num(noclip_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/pojebani")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_noclip(id, 1)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz Noclip! Gratulacje.") ;
set_task(20.0, "ZnowNormal", id) // patrz w dol
}
else kupon(id)
}
case 4: {
if (get_pcvar_num(health_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/wuadek")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_health(id, zycie + 50)
client_print(id, print_chat, "Otrzymujesz 50 HP. Gratulacje.") ;
}
else kupon(id)
}
case 5: {
if (get_pcvar_num(kill_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/zywcem")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
client_cmd(id, "kill", 0)
client_print(id, print_chat, "Popelniles samobojstwo... Najwyrazniej miales problemy...") ;
}
else kupon(id)
}
case 6: {
if (get_pcvar_num(speed_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/cojest")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_maxspeed(id, 100.0)
client_print(id, print_chat, "Starosc nie radosc.")
dziadek[id] = true // Dobra jest dziadek
set_task(20.0, "ZnowMlody", id) // Robimy taska dla dziadka, aby przywocic mu speeda.
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
case 7: {
if (get_pcvar_num(power_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/gamonie")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
set_user_maxspeed(id, 450.0)
client_print(id, print_chat, "Wygrales Tigera a po wypiciu zyskales Power.")
speed[id] = true // Jest speed
set_task(30.0, "Wolny", id) // Po tasku wróci do normalnosci
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
case 8: {
if (get_pcvar_num(niemam_on) == 1)
{
client_cmd(0,"spk misc/niemambroni")
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(price))
client_print(id, print_chat, "Balowaes z radosci az cie okradli.")
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
client_cmd(id, "drop;drop;drop;drop");
return PLUGIN_HANDLED
}
else kupon(id)
}
}
client_print(id, print_chat, "Losujesz nie pozalujesz. Cena: %i $",get_pcvar_num(price))
++ilosc2[id]
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ZnowNormal(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}
public ZnowMlody(id)
{
set_user_maxspeed(id, 250.0) /*Przywracamy speeda*/
dziadek[id] = false /*i ustawiamy zmienna na false*/
}
public ObecnaBron(id)
{
if(dziadek[id] == true) set_user_maxspeed(id, 100.0)
}
public Speed(id)
{
if(speed[id] == true)
set_user_maxspeed(id, 450.0)
}
public Wolny(id)
{
set_user_maxspeed(id, 250.0) /*Przywracamy speeda*/
speed[id] = false /*i ustawiamy zmienna na false*/
}
Użytkownik Kaskader edytował ten post 20.10.2010 16:03
#8
Napisano 20.10.2010 16:05
if(!is_user_alive(id)){
cs_set_user_money(id, kasa - get_pcvar_num(kara) )
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz, wiec nie badz taki sprytny. Komenda off. -500 $ Za probe.")
return PLUGIN_HANDLED // j/w
}
if(is_user_alive(id) )
{
new rand = random_num(0,6)
switch(rand)
{
#9
Napisano 20.10.2010 16:08
#10
Napisano 20.10.2010 16:29
Użytkownik Frajer edytował ten post 20.10.2010 16:29
#11
Napisano 20.10.2010 16:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych