Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

logi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.10.2010 15:31

Witam, posiadam opóźnienia serwera i firma hostingowa napisała mi że przeciętny serwer zajmuje 100mb ram, mój czasami skacze do 800mb ram i przez to jest opóźnienie i wynika z tego że mam błędy w sma COD'a.

Oto logi :

L 10/17/2010 - 20:01:59: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTMCod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 10/17/2010 - 20:01:59: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/17/2010 - 20:01:59: [ENGINE] Invalid entity 26

L 10/17/2010 - 15:02:53: [FUN] Item "weapon_sg522" failed to create
L 10/17/2010 - 15:02:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTMCod.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 10/17/2010 - 15:02:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


I teraz potrzebował bym pomocy, co usunąć co zmienić itp? (chodzi o dla czego te błędy wyskakują, co mam usunąć z sma z wynikających błędów)
Z góry dziękuje za pomoc.

Użytkownik kiver edytował ten post 19.10.2010 15:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 19.10.2010 15:34

W plugins.ini obok QTMCod.amxx dopisz debug ma to wyglądać tak
QTMCod.amxx debug

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 15:38

po dopisaniu debug podaj znów logi ale takie obciażenię przez jedne błąd (może wiecej) wątpliwe raczej masa pluginów
  • +
  • -
  • 0

#4 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.10.2010 15:38

Dziwne, ale sprawdze ;]
Jak będzie działało wynagrodzę cię plusem ^^.

Dodano 19 październik 2010 - 16:41:
DarkGL, inne pluginy mam powyłączane bo już od kilku dni rozmyślam czemu tak opóźnia.

Dodano 19 październik 2010 - 16:48:
No teraz żadnych błędów w logach, zobaczymy co będzie ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 15:51

kolejny który wierzy że debug naprawia pluginy...
  • +
  • -
  • 0

#6 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.10.2010 15:51

no to co to może być, że teraz żadnych błędów nie wywaliło -.-?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.10.2010 15:55

debug służy tylko do pokazania programiście w której linijce jest jakiś błąd
logi mogą wyskoczyć nawet za kilka dni bo błąd będzie tylko wtedy kiedy zaistnieję do tego odpowiednie warunki ;0
  • +
  • -
  • 0

#8 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 19.10.2010 19:19

Więc gdy dopisałeś już debug czekamy na jakieś errory w logach :)

#9 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 20.10.2010 14:10

Errory ;]

L 10/20/2010 - 14:07:26: [ENGINE] Invalid entity 26
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTMcod.amxx")
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [1] phpVh47IE.sma::UsunPrzedmiot (line 1464)
L 10/20/2010 - 14:07:26: [AMXX] [2] phpVh47IE.sma::client_connect (line 777)


Linie w zykłym sma. coda mogą się różnić bo mam dodane swoje klasy.

Użytkownik kiver edytował ten post 20.10.2010 14:11

  • +
  • -
  • 0

#10 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.10.2010 15:40

kiver Daj *.sma zaraz coś zrobimy :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych