Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Totem - Zabjiający


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.10.2010 12:00

Witam zrobiłem coś takiego:
register_think("Effect_Ded_Totem","Effect_Ded_Totem_Think")
W prethinku:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==MojaKlasa))
		{
        	button[id] = 1;
                item_dedheal(id)
        	}
//bow model
	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==MojaKlasa|| player_b_kusza[id] > 0)){
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
	}
public item_dedheal(id)
{
	if (used_item[id])
	{
		hudmsg(id,2.0,"Smiercionosny Totem mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	used_item[id] = true
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
		
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ded_Totem")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")  	
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 1,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Effect_Ded_Totem_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	new totem_dist = 150
	
	//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
	if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3], origin[3]
		pev(ent,pev_origin,forigin)	
		FVecIVec(forigin,origin)
		
		//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue
								
			if (is_user_alive(pid)) user_kill(id)			
		}
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//Entity should be destroyed because livetime is over
	if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
	if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
		
	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
					
	//Find people near and give them health
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 1 ); // r, g, b
	write_byte( 0 ); // r, g, b
	write_byte( 0 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 5 ); // speed
	message_end();
		
	set_pev(ent,pev_euser2,1)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE

}
Totem miał działać jak leczący tylko że zamiast czerwony kolor miał być czarny - nie działa , jak również nie leczyć tylko zabijać w dystansie 150.
I owszem zabija ale tego kto go użyje np. jestem w CT używam i mnie zabija :D Tak samo...hmmm jak by to powiedzieć nie wydziela tego koła od siebie xD koło też ma kolor czarny.
  • +
  • -
  • 0

#2 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 23.10.2010 13:06

jeżeli robiłeś to na podstawie kodu totemu leczącego to brakuje argumentu że ma zabijać tylko drużynę przeciwna :)

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.10.2010 19:17

UP@
Z tym sobie poradziłem ;-)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych