Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Dodanie klasie szansy na zmianę skinu

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.10.2010 22:46

Wybrana klasa co rundę będzie miała szansę na zmianę skinu, czyli jeśli gracz będzie w tt, będzie miał 1/4 szansy na upodobnienie się do ct.
Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik sebul edytował ten post 26.01.2011 15:25

  • +
  • -
  • 3

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2010 06:59

A czy mógłbyś dodać info jeżeli zmiana skinu się uda to na początku rundy w której się uda zmienić skin żeby wyskakiwało w hud "Zmieniłeś Skin !"
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.10.2010 13:16

Zamiast
if(player_class[i] == Twoja_Klasa) {
zmiana_skinu[i] = random_num(0,3)
if(zmiana_skinu[i] == 1)
changeskin(i,0)
else
changeskin(i,1)
}

dodaj
if(player_class[i] == Twoja_Klasa) {
zmiana_skinu[i] = random_num(0,3)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
show_hudmessage(i, "Zmieniles Skin!")
}
else
changeskin(i,1)
}


Dodano 18 październik 2010 - 15:23:
A jednak ten sposób nie działa... sprawdzałem u siebie i nie wyświetla się nic ;/ Nie wiem co jest nie tak, teoretycznie powinno się wyświetlać, ale w praktyce tak nie jest.

Dodano 18 październik 2010 - 15:25:
A już chyba wiem...
trzeba dodać w ten sposób
if(player_class[i] == Twoja_Klasa) {
zmiana_skinu[i] = random_num(0,3)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin(i,0)
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.23, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(i, "Zmieniles Skin!")
}
else
changeskin(i,1)
}

Teraz powinno śmigać.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.10.2010 14:32

sebul proponuję dodaj to do tutka bd. wiedzieć jakieś info bynajmniej :P
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.10.2010 14:53

sebul proponuję dodaj to do tutka bd. wiedzieć jakieś info bynajmniej :P

Dodane już wcześniej, no i trochę poprawiłem pierwszy post, bo po zmianie klasy miało się tą moc, teraz już tego nie będzie.

Dodano 18 październik 2010 - 16:51:
Jednak coś jeszcze nie tak jest z tym zmienianiem skinu, po zmianie klasy skin zostaje i nie bardzo wiem jak temu zaradzić...

Dodano 18 październik 2010 - 17:48:
Dobra, teraz wszystko działa, przynajmniej u siebie nie zauważyłem błędów. Pierwszy post zaktualizowany.

Użytkownik sebul edytował ten post 18.10.2010 17:07

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2010 19:51

a można tu napisać jak dodać zmianę skinu tylko na nożu ?
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.12.2010 21:45

Czyli chodzi Ci o to, że jak naładuje się ten pasek na nożu to zmienia się skin?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2010 07:16

nie, żeby od razu się zmieniał bez ładowania.
  • +
  • -
  • 0

#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 22.12.2010 09:25

Tobie chodzi o to żeby jak koleś zmieni na nóż to wygląda jak wróg, a jak znowu na bron to normalnie?

Użytkownik FreZZy edytował ten post 22.12.2010 11:35


#10 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2010 11:57

tak. przykład jesteś w TT i zmieniasz na nóż i wyglądasz jak ct z kolei jak zmienisz na bron glock,ak47 i inne wyglądasz z powrotem jak TT
  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.12.2010 12:27

To spróbuj tak, w "public CurWeapon" znajdź
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1;

i zamień na
if(player_class[id] == Twoja_Klasa && player_item_id[id] != 66) changeskin(id, 1);
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1;
if(player_class[id] == Twoja_Klasa && player_item_id[id] != 66) changeskin(id, 0);
}

Użytkownik sebul edytował ten post 23.12.2010 12:00

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2011 09:40

Dalem tak jak podales w pierwszym poscie (kompilowalem bez bledu) i lipa nie ma zmienionego skinu.......

#13 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.02.2011 14:48

A na pewno sprawdziłeś dokładnie? Bo nie wiem czy wiesz, ale to losuje, czy ma zamienić skin gracza na inny, czy nie. W każdym razie u mnie wszystko działa, więc coś chyba musiałeś źle zrobić.

Użytkownik sebul edytował ten post 03.04.2011 22:47

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 chudy_smoker

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.04.2011 13:36

mam dwa problemy
1. jak kompiluje to wywala błąd :
Error: Cannot read from file: "colorchat" on line 45

trzeba cos gdzies dodac, czy co ?
2. jak zrobic, by skin zawsze sie zmienial?

if(player_class[i] == Twoja_Klasa) { zmiana_skinu[i] = random(4)
if(zmiana_skinu[i] == 1) {
changeskin
(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin
(i,1)
}
else
zmiana_skinu[i] = 0


probowalem zmienic random na (1), ale nie dziala

Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 03.04.2011 13:37

  • +
  • -
  • 0

#15 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 03.04.2011 13:56

Musisz mieć colorchat lub użyć kompilatora z naszej strony... :P
http://amxx.pl/kompilator/

Jeżeli chcesz aby klasa miała inny model użyj:
http://amxx.pl/dokum...-set-user-model
  • +
  • -
  • 1

#16 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 03.04.2011 14:33

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)

#17 chudy_smoker

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.04.2011 18:50

mam dalej problem. zmieniłem tak jak napisał FreZZy i przy kompilacji wyskakują dwa błędy :
Warning: Loose indentation on line 1157
Warning: Loose indentation on line 1159

oto mój plik .sma - jakby ktoś naprawił bym był wdzięczny :)
Załączony plik  dbmod_5.9l.sma   225,28 KB  71 Ilość pobrań
  dbmod_5.9l.amxx

Użytkownik chudy_smoker edytował ten post 03.04.2011 18:50

  • +
  • -
  • 0

#18 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 03.04.2011 19:15

Nie błędy tylko ostrzeżenia...
Warning=ostrzeżenie
Error=błąd

To nic nie szkodzi i tak może być.
  • +
  • -
  • 1

#19 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 03.04.2011 19:16

masz bez warningów ;)


if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
changeskin(i,0)
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
}
else
changeskin(i,1)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych