Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

FireBall


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 08:10

Jak zwiększyć użycie fireballa z jednego na trzy razy na rundę?
  • +
  • -
  • 0

#2 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 17.10.2010 08:17

To:
player_item_name[id] = "Berlo Smoka" 			
player_item_id[id] = rannum
player_b_fireball[id] = random_num(200,400)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uszkadza wszystko w promieniu %i metrow Ognista Kula.",player_item_name[id],player_b_fireball[id])


Zamien na:

To:
player_item_name[id] = "Berlo Smoka" 			
player_item_id[id] = rannum
player_b_fireball[id] = random_num(200,400)
fired[id] = 3
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uszkadza wszystko w promieniu %i metrow Ognista Kula.",player_item_name[id],player_b_fireball[id])

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 09:12


#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 08:42

To co podałeś daje spam fireballami :). Ktoś inny wie?
  • +
  • -
  • 0

#4 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 17.10.2010 17:38

ale w itemku czy na nozu u maga
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#5 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 17:48

W itemku.
  • +
  • -
  • 0

#6 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 17.10.2010 18:00

a zmieniales cos w funkcij?
public item_fireball(id)

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 17.10.2010 18:10

Próbowałem, ale nie działało i czekam na trafną odpowiedź

Dodano 19 październik 2010 - 12:57:
Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.10.2010 20:27

Spróbuj tak, znajdź
public item_fireball(id)
{
if (fired[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)

//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}

zamień na
public item_fireball(id)
{
if(fired[id] > 2)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc 3 razy na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if(fired[id] <= 3 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id]++
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)

//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik sebul edytował ten post 19.10.2010 21:05

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych