Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
FireBall
Temat rozp. Złotówka, 17.10.2010 08:10
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.10.2010 08:10
Jak zwiększyć użycie fireballa z jednego na trzy razy na rundę?
#2
Napisano 17.10.2010 08:17
To:
Zamien na:
To:
player_item_name[id] = "Berlo Smoka"
player_item_id[id] = rannum
player_b_fireball[id] = random_num(200,400)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uszkadza wszystko w promieniu %i metrow Ognista Kula.",player_item_name[id],player_b_fireball[id])
Zamien na:
To:
player_item_name[id] = "Berlo Smoka"
player_item_id[id] = rannum
player_b_fireball[id] = random_num(200,400)
fired[id] = 3
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uszkadza wszystko w promieniu %i metrow Ognista Kula.",player_item_name[id],player_b_fireball[id])
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 09:12
#3
Napisano 17.10.2010 08:42
To co podałeś daje spam fireballami . Ktoś inny wie?
#5
Napisano 17.10.2010 17:48
W itemku.
#7
Napisano 17.10.2010 18:10
Próbowałem, ale nie działało i czekam na trafną odpowiedź
Dodano 19 październik 2010 - 12:57:
Odświeżam.
Dodano 19 październik 2010 - 12:57:
Odświeżam.
#8
Napisano 19.10.2010 20:27
Spróbuj tak, znajdź
zamień na
public item_fireball(id)
{
if (fired[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}
zamień na
public item_fireball(id)
{
if(fired[id] > 2)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc 3 razy na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(fired[id] <= 3 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id]++
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik sebul edytował ten post 19.10.2010 21:05
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych