Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1/1 z HE!
Temat rozp. Intex, 15.10.2010 18:35
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 15.10.2010 18:51
Dużo tutaj nie napisałeś, pewnie chcesz do CoD moda
szukasz
pod tym dodajesz jak chcesz item 1/1 z HE
powinno działać
szukasz
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
pod tym dodajesz jak chcesz item 1/1 z HE
if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);
powinno działać
Użytkownik Mietq edytował ten post 15.10.2010 18:52
#3
Napisano 15.10.2010 18:56
Dużo tutaj nie napisałeś, pewnie chcesz do CoD moda
szukaszif(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
pod tym dodajesz jak chcesz item 1/1 z HEif(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);
powinno działać
Tak TO wiem ale dla danej klasy ;/
#4
Napisano 15.10.2010 19:22
if(weapon == CSW_HEGRENADE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_ITEMU)
damage=float(health);
zmieniasz na
if(weapon == CSW_HEGRENADE && klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA)
damage=float(health);
#6
Napisano 16.10.2010 14:27
Teraz powinno działać
szukasz
pod tym dodajesz
szukasz
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[idattacker] == Twojaklasa)
damage = float(health);
Użytkownik Mietq edytował ten post 16.10.2010 14:27
#8
Napisano 16.10.2010 18:30
Super, gdy Ci wczoraj odpowiedziałem w temacie 1/1. A że dostawić tego nie potrafisz nie uwierzę. Ale gadaj z takim ; ]
Pyta w jednym temacie, otrzymał odpowiedź i założył nowy. ;] Zamiast sobie dopisać && klasa.. == x ;]
Pyta w jednym temacie, otrzymał odpowiedź i założył nowy. ;] Zamiast sobie dopisać && klasa.. == x ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych